ויטור האריך חוזה בב"ש עד 2021: "לא נתקלתי בתמיכה כפי שקיבלתי פה"

ויטור ובכר במסיבת העיתונאים
ויטור ובכר במסיבת העיתונאים | מאיר אבן חיים

לפני סטיאווה בוקרשט מחר (22:00, ישיר בספורט2 HD) האלופה הוציאה הודעה רשמית, הבלם הפורטוגלי: "כשיר לפתוח". ברק בכר: "המשחק הכי קשה שיש בבית". אוחנה עשוי לפתוח, שהר ימשיך בחוד?

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע תתארח מחר (חמישי ב-22:00, שידור ישיר בספורט2) אצל סטיאווה בוקרשט במסגרת המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית. האלופה ניצלה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק, וכשכל הפוקוס היה עליה הכריזה במקביל על הארכת חוזהו בשנתיים של הבלם מיגל ויטור, עד 2021. הפורטוגלי, שעשוי לשוב מהיעדרות של כחודשיים וחצי, דיבר גם לאתר הרשמי של ב"ש וגם במסע"ת.


לאתר הרשמי אמר: "אני מאוד שמח להמשיך. השנה שעברה הייתה מדהימה עבורי ועבור משפחתי, עשינו דברים יפים והמשפחה שלי השתלבה מצוין בישראל. באר שבע זה הבית שלי כרגע, זו עיר חמה וכולם גורמים לך להרגיש שהם מאחורייך. אני רוצה לומר לאוהדים שאני שמח להמשיך איתם לשנתיים נוספות, עשינו מסע מדהים ואני אמשיך לעשות המיטב עבורם"

במסע"ת התייחס ויטור גם לכשירותו: "לא נתקלתי בתמיכה כמו שקיבלתי בשנה וחצי האחרונות. כמובן שאני כשיר לשחק ולפתוח בהרכב. אני בוטח בגוף שלי ומרגיש טוב". לגבי היריבה אמר ויטור: "אני מקווה שנשחק אותו הדבר כמו במשחק הראשון. מדובר אומנם בקבוצה הכי טובה בבית, אבל אם ניקח את שלוש הנקודות זה יהיה צעד גדול לשלב הבא".


המאמן ברק בכר דיבר גם הוא כאמור: "במשחק הקודם היינו הקבוצה היותר טובה. נצטרך לא לספוג שערים כמו שספגנו. אנחנו חושבים לבוא ולנצח את המשחק, לא על המשמעות של מה זה יעשה לבית שלנו. זה המשחק הכי קשה בבית. ברור שזה לא נעים שחסרים לנו בראון וביטון, אבל המועדון הוא מעל הכל. מי שיעלה מספיק טוב בשביל לעשות את העבודה".



ברק בכר. "חושבים לבוא לנצח את המשחק (מאיר אבן חיים)


לאחר מכן ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת סטיאווה. הקשר ג'ון אוגו השתתף באימון, אבל לא ברור אם הוא בתמונת ההרכב. בצוות המקצועי ערים לרצונו של הניגרי לחדש את פעילותו על הבמה האירופאית, אבל חוששים שמא חזרה מוקדמת עלולה להיות בעוכריו, בהתחשב בפציעתו "המשקרת" בשריר. 


בהדום פסטיבל החתמתו של מיגל ויטור על חוזה חדש, יתמקדו בקבוצה בניסיונות לבלום את חלוציה המסוכנים של סטיאווה – קונסטנטין בודסקו והארלם בודסקו. כאב ראש מסוג אחר נובע מבחירת החלוץ שיוצב בחוד, לצדו של טוני וואקמה. בסביבתו של בן שהר לא אהבו את דחיקתו מההרכב הראשון בשני משחקי הליגה האחרונים וכאשר הדיונים על הארכת חוזהו מרחפים באוויר, לא בטוח שספסולו גם במשחק הקרוב ישרת את האינטרס של שני הצדדים להאריך את ההתקשרות. לא מן הנמנע שיטור יפתח לצדו של טאהא במרכז ההגנה, כך שאלחמיד יוסט לקישור האחורי. במקרה שכזה, אוחנה יפתח על הספסל.


 




שחקני הפועל באר שבע באימון הקבוצה. אחד העוגנים אמור לחזור לשחק (אודי ציטיאט)


הרכב משוער:
דודו גורש, דור אלו, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיהאי קורהוט, מהראן ראדי, מיכאל אוחנה (מיגל ויטור), דן איינבינדר, מאור מליקסון, טוני וואקמה, בן שהר (תומאש פקהארט).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי