דריכות במכבי ת"א לפני אסטנה: "כמו חצי גמר צ'מפיונס", דסה נרשם

אור דסה
אור דסה | דני מרון

קרוב לחצות רשמו הצהובים את השחקן הצעיר באופ"א והוא יוכל לשחק הערב (20:00, ישיר בספורט1). גורם במועדון: "אור צריך לשחק ואם הוא יכול - שלא ישחקו משחקי כבוד". בקבוצה משדרים לקזחים: "שלא ינסו להרדים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אתמול (רביעי) קרוב לחצות את הקשר אור דסה למשחקי הליגה האירופית בעזרת ההתאחדות לכדורגל. משמעות הדבר – השחקן יכול תיאורטית לשחק הערב (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד אסטנה באצטדיון נתניה.

בהתאחדות הבהירו הבוקר כי אמיר נבון הוא שפעל ועזר בנושא הרישום של דסה וגם אמש הבהירו בראשות נבון לאנשי סגנית האלופה כי דסה יכול להירשם על פי החוק לרישום שחקנים מקבוצת הנוער.

דסה, התגלית הגדולה של שני המשחקים האחרונים נגד בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו ונגד הפועל עכו בליגה, יידע רק בהתכנסות השחקנים בצהרים אם המאמן ג'ורדי קרויף יכלול אותו ברשימת 20 השחקנים שייצאו להכנות בבית המלון.

אור דסה
אור דסה. ג'ורדי בונה עליו? (דני מרון)

אתמול במהלך האימון המסכם בקריית שלום, למרות שההרכב למשחק נגד אסטנה לא תורגל, היה ברור לצוות המקצועי כי אור דסה לא יהיה חלק מהסגל ולא יירשם, מהלך שמאוחר יותר על פי תקנות אופ"א התברר כאפשרי.

"ההחלטה בנושא דסה תהיה של הצוות המקצועי. אור צריך לשחק ואם הוא יכול שלא יעשו משחקי כבוד", אמר גורם בסביבת המועדון. בסגל הרחב יהיה ארון שוינפלד ונכון לעכשיו רשימת הפצועים כוללת רק את אלי דסה, אייל גולסה ואת חוסה רודריגס, שאינו יכול לשחק בשלב הבתים בשל רישום מאוחר.

אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א. חילוקי דעות בארגון (דני מרון)

בתוך כך, ארגון האוהדים של הקבוצה "הפנאטיקס" החליט להשהות את פעילותו ודף הפייסבוק של הארגון הורד מהרשת, זאת בעקבות סדרת אי הבנות בין ראשי הארגון, שלאחרונה היה מעורב בפעילויות שונות נגד היכולת חלשה של השחקנים בשבועות האחרונים ובדרישות לשינויים במועדון.

חילוקי הדעות בארגון התבטאו בעיקר בנוגע לדרכי הפעולה והאופן בו התנהל הארגון מול הקבוצה ובישיבות של הגורמים המובלים התגלעו חילוקי דעות קשים. למרות זאת, גורמים בארגון טוענים כי מדובר בצעדים מחושבים ובקרוב יוחלט האם הארגון יחזור לפעילות או שיוקם ארגון חדש.

בקרב שחקני מכבי תל אביב קיימת דריכות שיא לקראת המשחק. אתמול נשאל הקפטן שרן ייני אם הוא וחבריו יכולים לנצח את אסטנה בתוצאה דומה ל-4:0. הקפטן נשמע זהיר והבהיר כי אינו יכול לדבר על ניצחון ותוצאה. שחקן אחר בקבוצה דיבר לקראת המשחק: "התחושה היא כמו לקראת חצי גמר ליגת האלופות, משחק ביתי בו חובה לתקן את התוצאה והיכולת".

קרויף
קרויף. כאב ראש בקישור (דני מרון)

במכבי תל אביב יודעים שצפויה עונה עמוסה, וסגל שחקנים רחב ובעיקר איכותי הוא הכרחי. גורם במועדון: "כבר בתחילת חודש דצמבר יחזרו כל השחקנים הפצועים לסגל והמאבק על מקום בהרכב הפותח או בסגל יהיה עצום כשאפשר שיגיעו שחקנים נוספים". לשחקנים ברור כי המאבק העיקרי יהיה על מקום בקישור שם יתמודדו עשרה שחקנים על שלושה מקומות, וזה ללא אלמוג כהן או ליאור רפאלוב אם יגיעו.

במכבי תל אביב יודעים עד כמה ההפסד באסטנה פגע במאמן ג'ורדי קרויף, שהבהיר כי מדובר בהפסד הכואב ביותר שלו בתפקיד מקצועי. לכולם בקריית שלום ברור כי ניצחון על יריבה אשר מנסה לשגר אמירות כי המשחק הערב פחות חשוב לה, וכל מאמציה הם לקראת המשחק בליגה על תואר אליפות קזחסטן, אפשרי. במכבי תל אביב הודפים את האמירות: "שלא ינסו להרדים אותנו, הליגה האירופית חשובה להם יותר מאשר משחק ליגה שאינו קשה במיוחד". בקבוצה בטוחים כי עשרת אלפים אוהדים יגיעו הערב לתמוך בשחקנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי