בכר: אנחנו לא מספיק טובים בשביל לעלות לשלב הבא

ב"ש בלוגאנו
ב"ש בלוגאנו | אודי ציטיאט

אחרי ההדחה של הפועל באר שבע בעקבות ה-1:0 מול לוגאנו, המאמן הסביר: "אני אחראי, חשבנו שהדברים יסתדרו מעצמם. לא הבהרתי לשחקנים שלי את הדברים, ובגלל זה הפסדנו". ויטור: "

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודחה הערב (חמישי) מהליגה האירופית כבר בתום המחזור החמישי בשלב הבתים. האלופה נכנעה 1:0 ללוגאנו, כשבמקביל, פלזן גברה 0:2 על סטיאווה והצטרפה לקבוצה הרומנית בשלב הבא. ההדחה של הפועל באר שבע הצטרפה להדחה של מכבי תל אביב כבר במחזור הקודם.


ברק בכר המאוכזב אמר במסיבת העיתונאים: "כל 90 הדקות זו לא הייתה הפועל באר שבע. היינו רכים, חשבנו שהדברים יסתדרו מעצמם. הפסדנו לקבוצה שרצתה מהשניות הראשונות, שהגיעה לכל כדור ובגלל זה הפסדנו. אני לוקח את האחריות עליי לגבי ההכנה, כנראה שלא הבהרתי לשחקנים את הדברים בצורה טובה ובגלל זה הפסדנו".

 


על ההגנה הרכה: "אנחנו מאבדים ריכוז בשנייה. זה משהו שקשה לעבוד עליו וקשה לשלוט בו. אני מביט על הגישה הרכה למשחק. היו לנו סימנים לגישה הזו מול הפועל עכו בליגה. לא שיפרנו את זה, זה לא היה משחק טוב מול עכו והיינו חייבים להשתפר. לוגאנו היא קבוצה טובה במגרש הביתי שלה. נענשנו".


הקמפיין האירופי: "ברור שהקמפיין הזה שונה מהעונה שעברה. הבית שלנו היה לא פחות קשה מהעונה הקודמת. הקבוצות באו במלוא הרצינות למפעל הזה. אנחנו לא מספיק טובים השנה כדי לעלות לשלב הבא. אין שום תירוץ לגבי העייפות של השחקנים שלי. היה מזג אוויר טוב, והיה אפשר לרוץ ללא הפסקה. החלפתי את ג'ון אוגו במחצית כי הוא לא היה טוב מבחינה מקצועית".



מאוכזבים ומאכזבים. שחקני באר שבע (אודי צטיאט) 


מיגל ויטור הוסיף: "הקבוצה נתנה לי את האפשרות לחזור לשחק. אני מרגיש מאוכזב מאוד כי הפסדנו וציפינו להיות טובים יותר בליגה האירופית. כרגע, נתרכז במשחק החשוב ביותר שיש לנו והוא ביום שני מול בית"ר ירושלים. היתרון בכדורגל הוא שאפשר להתאושש מהר כבר במשחק הבא. יש לנו מספיק זמן עד יום שני כדי להתאושש. כולם רוצים להיות באירופה, ולכן אין לנו שום סיבה להתעסק בתירוצים. מחכה לנו משחק קשה במחזור הקרוב בליגה מול קבוצה טובה, חשוב שנדע להיות מפוקסים כדי לנצח את המשחק בטדי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי