מואנס דאבור וזלצבורג יפגשו את קלאב ברוז', ארסנל נגד באטה

זלצבורג
זלצבורג | AFP

כל המפגשים בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית נקבעו, הישראלי רוצה לככב גם נגד הבלגים. צ'לסי נגד מאלמו, אינטר נגד ראפיד וינה, נאפולי נגד ציריך ולאציו נגד סביליה, נאתכו וטוואטחה יפגשו יריבות אוקראיניות

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
מיד לאחר הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות, נערכה היום (שני) בניון שבשווייץ הגרלת שלב הנוק-אאוט הראשון בליגה האירופית, שיפגיש 32 קבוצות במפעל המשני ביבשת. אל 24 הקבוצות ששרדו את שלב הבתים הצטרפו שמונה הקבוצות שסיימו במקום השלישי בבתי ליגת האלופות, כשהארבע בעלות המאזן הטוב ביותר צורפו אל 12 הקבוצות בראשות הבית שלהן וארבע הנותרות צורפו אל 12 הסגניות. כעבור כחצי שעת הגרלה, התבררו 16 המפגשים שיקבעו את זהות העולות לשמינית הגמר.


ההגרלה קבעה כי זלצבורג, שהגיעה עד חצי הגמר בעונה שעברה ומקווה להגיע רחוק יותר השנה, תפגוש את קלאב ברוז' הבלגית. הכוכב הישראלי של האוסטרים מואנס דאבור, שכרגע מוביל את טבלת הכובשים של המפעל, ינסה להמשיך לכבוש בצרורות גם נגד האקסית של ליאור רפאלוב שנשרה מליגת האלופות. שני הישראלים הנוספים במפעל יפגשו קבוצות מאוקראינה, כשאולימפיאקוס של ביברס נאתכו הוגרלה נגד דינמו קייב ופרנקפורט של טאלב טוואטחה תפגוש את שחטאר דונייצק.


OFFICIAL: ROUND OF 32 DRAW!

or ❓#UELdrawpic.twitter.com/goTApmKddP

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) December 17, 2018

אבל לא רק ישראלים נמצאים בשלב הזה בליגה האירופית, גם לא מעט קבוצות גדולות שרגילות להגיע רחוק בליגת האלופות מצאו את עצמן מתחרות על התואר המשני. כמו זלצבורג, גם ארסנל הגיעה לחצי הגמר בעונה שעברה וגם היא רוצה להניף תואר יוקרתי ראשון מאז האליפות ב-2004. התותחנים, שרק אתמול עצרו רצף של 22 משחקים ללא ניצחון עם הפסד מפתיע לסאות'המפטון, יפגשו את באטה בוריסוב הבלראוסית. נציגה אנגלית נוספת שרוצה להוציא משהו מהעונה האירופית שלה היא צ'לסי, שזכתה בתואר בפעם האחרונה שהשתתפה במפעל ב-2013, והיא קיבלה יריבה קלה בדמות מאלמו השוודית. עוד שתי קבוצות גדולות הן אינטר ונאפולי, שתי האיטלקיות שסיימו במקום השלישי בבתיהן בליגת האלופות, והן יפגשו את ראפיד וינה וציריך בהתאמה. עוד מפגש מסקרן יהיה בין לאציו וסביליה. בינתיים, הסינדרלה של המפעל קרסונדאר, המוכרת לקהל הישראלי כזו שהדיחה את מכבי תל אביב בפלייאוף והמשיכה להדהים עם עלייה לנוק-אאוט, תנסה להמשיך את החלום נגד באייר לברקוזן.


כל המפגשים
ויקטוריה פלזן – דינמו זאגרב
קלאב ברוז' – זלצבורג
ראפיד וינה – אינטר
סלביה פראג – גנק


קרסנודאר – באייר לברקוזן
ציריך – נאפולי
מאלמו – צ'לסי
שחטאר – פרנקפורט


סלטיק – ולנסיה
ראן – בטיס
אולימפיאקוס – דינמו קייב
לאציו – סביליה


פנרבחצ'ה – זניט סנט פטרסבורג
ספורטינג ליסבון – ויאריאל
באטה בוריסוב – ארסנל
גלאטסראיי – בנפיקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי