קייטה הפציץ ממרחק, 0:2 ללייפציג אצל המבורג

נאבי קייטה
נאבי קייטה | AFP

רגע לפני הופעת הבכורה באלופות, השוורים עצרו את הריצה הביתית עם ניצחון חלק בפתיחת המחזור השלישי. טימו ורנר הכפיל. ליגה ספרדית: 1:2 לחטאפה אצל לגאנס

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי), כאשר משחק אחד בלבד נערך והפגיש בין המבורג לרד-בול לייפציג, הקבוצה שבאמצע השבוע תשתתף לראשונה בליגת האלופות.

לייפציג ידעה שחיים קלים בוודאי לא יצפו לה, המבורג הפסידה פעם אחת בלבד ב-13 משחקי הבית האחרונים שלה בבונדסליגה, אלא שאחרי למעלה משעה של ייסורים מבחינתה הגיע הכוכב נאבי קייטה עם פצצה ממרחק, החלוץ טימו ורנר הכפיל במתפרצת והשוורים ישובו לביתם עם 0:2 מצוין.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כבר חשבה שלייפציג שהנה מגיעה פריצת הדרך, אחרי שחלוץ נבחרת גרמניה טימו ורנר גנב את הכדור להגנה וספק הוכשל ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה, אולם לאחר שימוש במערכת הוידיאו נפסק כדור קרן בלבד לאורחים ולמחצית ירדו הצדדים ב-0:0.


קייטה ירה פצצה בדרך לניצחון (AFP)

הסכר נפרץ כאמור מרגלו של הכוכב, מי שבעונה הבאה צפוי לככב באנפילד לאחר שכבר חתם בליברפול לקיץ 2018, נאבי קייטה שבדקה ה-67 הניף את הרגל ומכ-25 מטרים פגש את החיבורים של המארחת בדרך ל-0:1. גם טימו ורנר הצטרף לחגיגה כשבדקה ה-75 דהר ממחצית המגרש עד לאחד על אחד וגלגל פנימה. 0:2 לאורחת בסיום.

לייפציג כעת עם שני ניצחונות משלושה משחקים, אחרי שנכנעה לשאלקה במחזור פתיחת העונה ולפני הפגרה הביסה 1:4 את פרייבורג. המבורג לעומתה איבדה את המאזן המושלם אחרי ניצחונות על אאוגסבורג וקלן וכעת השתיים עם שש נקודות כל אחת.

ליגה ספרדית: חטאפה ניצחה 1:2 אצל לגאנס
המחזור השלישי יצא לדרך גם בליגה הספרדית ובמשחק הראשון גברה חטאפה 1:2 במשחק חוץ על לגאנס ובכך השיגה ניצחון בכורה העונה, אחרי תיקו והפסד בשני המחזורים הראשונים. עבור לגאנס זו מעידה ראשונה העונה, אחרי שבמחזורי הפתיחה הפתיעה עם 0:1 על אלאבס ו-0:1 בחוץ על אספניול.

היה זה הדרבי הראשון בין השתיים בליגה הבכירה והעולה החדשה סיימה אותו בסטייל. מאורו ארמבארי כבש שער יפהפה בדקה ה-40 ממרחק של כ-30 מטרים, אולם לגאנס המארחת הצליחה להשוות בדקה ה-65 משער של אנחל גררו. חמש דקות אחר כך כמעט הושלם המהפך, אלא שגררו לא ניצל את טעות השיפוט הקשה וראה את הכדור נהדף, בדקה ה-84 האורחת מצאה את הרשת בדרך לניצחון משער של אלברו חימנס המחליף. 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי