לבנדובסקי: אני מרגיש נוח בבאיירן, אבל זה יכול להשתנות

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettimages

החלוץ דיבר לאחר ה-0:3 על שאלקה: "יש כאלה שיגידו שהם נשארים עד סוף הקריירה, אני לא כזה". ראפיניה רמז: "אם לא אשחק, אצטרך לחשוב על עתידי". וגם: איך מולר מנע את מעברו של קוטיניו לברצלונה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

למרות הניצחון 0:3 אמש (שלישי) על שאלקה, העניינים בבאיירן מינכן עדיין לא רגועים. רוברט לבנדובסקי התייחס לסערה סביב עתידו: "יש כאלה שחקנים שיגידו 'אני רוצה לסיים פה את הקריירה', אבל אז המועדון יגיד להם שכבר לא צריכים אותם".

"אני לא כזה", הוסיף החלוץ הפולני המצטיין. "מה שחשוב לי זה שיש לי חוזה עד 2021 ובינתיים אני והמשפחה שלי מרגישים בנוח פה במינכן. אבל כולנו יודעים איך זה, בכדורגל הכל משתנה במהירות".

בנוסף, נדמה כי גזרה חדשה נפתחה בתוך המועדון. המגן הימני ראפיניה סיפר ל"בילד": "היו לי בקיץ הצעות מספרד ומאנגליה, ההנהלה של באיירן יודעת עליהן. אבל הם תמיד יכולים לסמוך עליי. באיירן נמצאת בלב שלי ואני תמיד נותן 100 אחוז". אבל הברזילאי סייג: "המועדון מבין שאני רוצה לשחק ואם זה לא יהיה המצב, אצטרך לחשוב שוב בנוגע לעתיד שלי".

בינתיים טוענים בספרד שתומאס מולר הוא זה שמנע מפיליפה קוטיניו לעבור מליברפול לברצלונה. הקבוצה האנגלית ניסתה לנצל את היחסים הרעועים בין הכוכב הגרמני למאמן קרלו אנצ'לוטי כדי לצרפו ואז הייתה מוכנה לשחרר את הברזילאי לבארסה. אבל הנהלת באיירן הטילה וטו על העסקה. מולר נשאר במינכן, וקוטיניו נותר למרבה אכזבתו באנגליה.

רוברט לבנדובסקי. רמז עבה (gettyimages)
רוברט לבנדובסקי. רמז עבה (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי