"פאריס בוערת, ניימאר רוצה להראות לכולם מי הבוס החדש"

ניימאר
ניימאר | AFP

בצרפת ממשיכים לעסוק בסכסוך בין הכוכב הברזילאי לקבאני, שמחזיק בבונוס שמן על הבקעת שערים. הצוות המקצועי צפוי להציע פשרה, 76 אחוזים מהאוהדים מצדדים בעמדתו של האורוגוואי. אל חלאיפי מודאג

(גודל טקסט)

ראשי פאריס סן ז'רמן מנסים לכבות את הלהבות שנוצרו בקבוצה בעקבות העימות בין ניימאר לאדינסון קבאני. במועדון מעיר האורות חוששים ממחנאות בין הברזילאים לשאר השחקנים. הנשיא נאסר אל חלאיפי מודאג מהמצב וחושש מפגיעה בשמה של הקבוצה. לפיכך הורה למנהל המקצועי אנטרו אנריקה, עוזרו מקסוול והמאמן אונאי אמרי לשוחח עם השחקנים ולהרגיע את המחלוקות.

הצוות המקצועי צפוי לקבוע תור לפנדלים ובכך למנוע את הוויכוחים. "ל'אקיפ" פרסם שלקבאני יש בחוזה בונוס שמן אם הוא מגיע ל-25 שערים ולכן הוא רוצה לבעוט את הכדורים החופשיים והפנדלים. למרות זאת, החלוץ האורוגוואי לא מתנגד לרעיון של חלוקת המצבים עם השחקנים האחרים. בעיתון הפופולרי צידדו בעמדתו של קבאני וטענו שניימאר לא צריך את הפנדלים כדי להראות שהוא בעל הבית: "הוא רוצה להראות מי הבוס, אבל הביאו אותו ככדי לייצר בישוליםמ ולעשות מבצעים גדולים. הוא לא חייב לבעוט פנדלים. עבורו זה בונוס, עבור קבאני זה הלחם והחמאה". במשאל שנערך 76 אחוזים מאוהדי פ.ס.ז' אמרו שהם תומכים בקבאני.

בעיתון אחר נערך ניתוח של המצב העדין בתוך הקבוצה הצרפתית. לטענת הכתבים "המאפייה הברזילאית" עומדת מאחורי ניימאר, אבל עמדתם של מרקו וראטי (אחד המנהיגים של הקבוצה), קיליאן אמבפה והשאר עדיין לא ברורה. מבחינת ניימאר וקבאני. לגבי קבאני נאמר שיש לניימאר תמיכה של ה"מאפיה הברזילאית", אבל צריך לראות מה העמדה של שחקנים אחרים בנושא ובהם מרקו וראטי הנחשב לאחד ממנהיגי הקבוצה, קיליאן אמבפה והשאר. "לניימאר אין כרגע תמיכה אבסולוטית בקבוצה. כרגע פאריס בוערת, אולי יהיה צורך בהתערבות של אל חלאיפי".

יחד עם זאת נכתב: "לקבאני אין את ההילה שהייתה לזלאטן איברהימוביץ', ועבור ניימאר המועדון הוציא סכום מטורף, כך שבאופן אוטומטי התמיכה מלמעלה צפויה להיות בכוכב הברזילאי".

ניימאר. רוצה להראות מי הבוס (AFP)
ניימאר. רוצה להראות מי הבוס (AFP)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי