באיירן הודיעה: ריברי סובל מקרע בברך, ייעדר מספר שבועות

ריברי
ריברי | Gettyiamges

הצרפתי של באיירן מינכן עיקם את הברך ב-2:2 עם הרטה, אך לא יעבור ניתוח. רובן עקץ: "האימונים של הבן שלי טובים יותר משל אנצ'לוטי". מחלוקת לגבי מינויו של טוכל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
המשבר של באיירן מינכן נמשך. הקבוצה הבווארית שוב שמטה יתרון של שני שערים וסיימה ב-2:2 עם הרטה ברלין שהשאיר אותה חמש נקודות מתחת למוליכה בורוסיה דורטמונד. אם לא מספיקות הבעיות המקצועיות, פרנק ריברי נפצע בצורה קשה והמנהל הספורטיבי של הבווארים חסן סליהמדז'יץ' אישר: "הפציעה של פרנק לא נראית טוב".


הצרפתי נפגע בברכו ונאלץ לנטוש את המגרש. במהלך הצהריים הוציאה הקבוצה הבווארית הודעה רשמית ובה נכתב: "פרנק סובל מקרע בברך השמאלית וייעדר מספר שבועות". לפי ההודעה השחקן לא ינותח, אלא יטופל בצורה אחרת ולפי ההתקדמות ייקבע המשך ההליך הרפואי. "אנו מצטערים על הפציעה ומאחלים לו החלמה מהירה".




על המשחק עצמו נכתב ב"בילד": "המשבר של באיירן מחריף". הבלם מאטס הומלס אמר בתסכול: "אנחנו עושים טעויות טפשיות שלא היו קורות פעם בבאיירן". זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהקבוצה ממינכן מאבדת יתרון של 0:2 בשני משחקי ליגה רצופים. המאמן הזמני ווילי סניול סיכם בעצב: "באיירן צריכה להבין שכרגע היא לא הקבוצה הכי טובה בבונדסליגה.


אריאן רובן עקץ את קרלו אנצ'לוטי לאחר המשחק: "לבן שלי נותנים אימונים טובים בקבוצת הנערים שלו". על פי דיווחים ב"בילד" צ'אבי אלונסו שהתאמן תחת אנצ'לוטי בריאל מדריד ופיליפ לאם התלוננו כבר בעונה שעברה על שיטות האימון של האיטלקי. למרות שההנהלה לא היתה מרוצה ממנו גם במישור של קידום צעירים הוא שרד עוד עונה אך פתיחת העונה הנוכחית חרצה את גורלו.


במקביל, נמשך המשא ומתן עם תומאס טוכל. חלק גדול מהפרשנים ושחקני העבר של הקבוצה טוענים שטוכל לא צריך להתמנות למאמן כיוון שמדובר בטיפוס בעייתי שכבר הסתכסך עם הנהלת דורטמונד, וגם לא אהוד על הקהל הבווארי כיוון שאימן את היריבה השנואה. 



Wishing you a speedy recovery, @FranckRibery! pic.twitter.com/7iiIaJARut

— Bundesliga English (@Bundesliga_EN) October 1, 2017


בתוך כך, המשימה הבאה של אנצ'לוטי תהיה דווקא בישראל. הוא אמור להגיע לירושלים לביקור בעיר העתיקה ביוזמת הרובע הארמני ולאמן קבוצה מעורבת של ילדים יהודים, מוסלמים ונוצריים. האימון נתמך על ידי רבים בקהילת הספורט הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי