יופ היינקס הוצג בבאיירן: "הכדורגל לא הומצא מחדש"

יופ היינקס
יופ היינקס | AFP

המאמן בן ה-72 חזר למינכן ובמסיבת עיתונאים חגיגית אמר: "גיל זה רק מספר, עקבתי מקרוב ואני משוכנע שבקרוב תראו קבוצה אחרת. זה לא קאמבק, זה זמני"

(גודל טקסט)

 באיירן מינכן החזירה מפרישה בת ארבע שנים וחצי את יופ היינקס, מי שאימן אותה עד קיץ 2013 ואז פרש מכדורגל אחרי זכייה בטרבל, והבוקר הבווארים הציגו את מחליפו של קרלו אנצ'לוטי.

היינקס בן ה-72 הגיע עם שני עוזריו, השלושה חתמו עד סיום העונה ואז צפוי אחד מבין יויליאן נאגלסמן מהופנהיים, יואכים לב שעשוי לעזוב את נבחרת גרמניה אחרי 12 שנה או לואיס אנריקה לקבל את המשרה הנחשקת, אבל עד אז היינקס שוב על הקווים והבוקר הוא הוצג במסיבת עיתונאים חגיגית.

"לא חשבתי שאחזור לאמן כדורגל אחרי שעזבתי את באיירן ב-2013", הודה היינקס בפתח מסיבת העיתונאים, "היו לי הצעות ממועדוני צמרת, אבל לא רציתי לחזור. זה לא קאמבק, זו רק משרה לתקופה מוגבלת. היה חשוב לי שאוכל לחזור עם הצוות שעבד איתי בעבר".


היינקס במסיבת העיתונאים. "הכדורגל לא הומצא מחדש" (AFP)

היינקס גם נשאל אם הוא האיש הנכון להחזיר את באיירן למסלול אחרי שישב בביתו בשנים האחרונות: "הביקורות טוענות שאני מחוץ למשחק כבר ארבע שנים, אבל הכדורגל לא הומצא מחדש. גיל זה רק מספר ואני לא השתנתי, אני עדיין אוהב מוזיקה וספורט. אני מרגיש צעיר. עקבתי מקרוב ולמרות המצב הקשה אני משוכנע שבקרוב תראו באיירן מינכן אחרת. יש היררכיה ברורה בחדר ההלבשה ועלינו לסמוך אחד על השני".

לצדו של היינקס ישבו גם נשיאי באירן מינכן, אולי הנס וקרל היינץ רומניגה שלאחרונה דווח על חילוקי דעות רבים ביניהם. הנס אמר על כך: "אני לוקח אחריות על כך, זה נכון שבשנים האחרונות היה שוני בינינו. אני מאוד שמח שהחבר הכי טוב שלי חזר לבאיירן", הוסיף בהתייחסות להנקס, בעוד רומניגה אמר על המינוי: "מדובר באלוף. אני משוכנע שהוא האיש הנכון לבאיירן מינכן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי