צפו: 0:5 לדורטמונד אצל מגדבורג, שער לאלמוג כהן ב-1:3 של אינגולשטאט

בורוסיה דורטמונד
בורוסיה דורטמונד | אתר רשמי

גביע גרמני: הקשר הישראלי כבש בפנדל את השיוויון מול גרויטר פורת', הצהובים-שחורים של פטר בוס שבו למסלול הניצחונות על חשבון מוליכת הליגה השלישית. לברקוזן ניצחה 1:4 את אוניון ברלין

(גודל טקסט)
הסיבוב השני בגביע הגרמנית החל היום, כשבמוקד באייר לברקוזן הביסה 1:4 את אוניון ברלין ובורוסיה דורטמונד דרסה 0:5 את מגדבורג בחוץ. שאלקה גברה בחוץ 1:3 על והן וייסבאדן, ואלמוג כהן כבש את שער השיוויון ב-1:3 של אינגולשטאט אצל גרויתר פורת'. איינטראכט פרנקפורט ניצחה בקלות 0:4 שוויינפורט ללא  טאלב טוואטחה שנשאר מחוץ לסגל. 




מגדבורג – בורוסיה דורטמונד 5:0

אחרי שתי תוצאות תיקו בכל המסגרות, מוליכת הבונדסליגה חזרה לנצח על חשבון סגנית מוליכת הליגה השלישית. בדקה ה-42 אלכסנדר איסק השבדי הוריד ברחבה כדור לגונסלו קסטרו שכבש את הראשון, ומצא את הרשת בעצמו בדקה ה-47 מבישול של מקסימילאן פיליפ בדרך ל-0:2. אנדריי ירמולנקו הפך את זה לתבוסה כשדייק בדקה ה-73 מהנקודה הלבנה, ומארק ברטרה (79) ושינג'י קגאווה דאגו שהקבוצה של פיטר בוס לא תוריד את הגז ותסיים את זה ב-0:5.




דורטמונד חוגגת ניצחון קליל (דורטמונד, רשמי) 


 

גרויטר פורת' – אינגולשטאט 3:1

קבוצתו של אלמוג כהן יצאה מנצחת במפגש בין שתי הקבוצות מהליגה השנייה. המארחת אמנם עלתה ליתרון בפתיחת המחצית הראשונה משער של דויד ראום (46), אך שתי דקות לאחר מכן הקשר השווה מהנקודה הלבנה. בדקה ה-83 סטפן לקס המחליף כבש והפך את התוצאה ל-1:2, וארבע דקות לאחר מכן אלפרדו מוראלס גמר את הסיפור כשחתם את תוצאת המשחק.


 

(48') Da ist der Ausgleich im Gegenzug! #Tor für die #Schanzer durch @AlmogCohen8, der vom Punkt cool bleibt!
__
1:1 #SGFFCIpic.twitter.com/0P21K1sNB7

— FC Ingolstadt 04 (@Schanzer) October 24, 2017



שוויינפורט – איינטראכט פרנקפורט 4:0

ללא טאלב טוואטחה שנשאר מחוץ לסגל, פרנקפורט דילגה בקלות מעל הקבוצה מהליגה הרביעית. סבסטיאן האלר כבש את ה-0:1 כבר בדקה ה-14, והשלים צמד בדקה ה-58. חמש דקות לאחר מכן מריוס וולף כבר הפך את זה ל-0:3, ובדקה ה-85 דני בלום חתם את תוצאת המשחק אחרי מסירת עומק של לוקה יוביץ'.


באייר לברקוזן – אוניון ברלין 1:4
יוליאן ברנדט קיבל בדקה ה-36 כדור עומק מאדמיר מחמדי, ובמבצע אישי נהדר קבע 0:1. עם פתיחת המחצית השנייה האורחים השוו ל-1:1 משער של ברלין דאובה (46), אך בדקה ה-58 לוקאס אלריו החזיר את היתרון ללברקוזן עם נגיחה נהדרת. בדקה ה-89 וונדל כבש את השלישי מהנקודה הלבנה, ושלוש דקות לאחר מכן צ'ארלס ארנגיס הצ'ילאני קבע 1:4 עם בעיטה חופשית על סף הרחבה, אחרי ששטפן פורסטנר הורחק בצהוב שני.



לברקוזן חוגגת ניצחון קליל (באייר לברקוזן, רשמי)


והן וייסבאדן – שאלקה 3:1
הרויאל בלוז לא התקשו מדי מול הקבוצה שמדורגת רביעית בליגה השלישית, ושני בישולים תוך ארבע דקות של בסטיאן אוקציפקה לפרנקו די סנטו (26) וגוידו בורגשטאלר (30), הורידו אותם למחצית עם 0:2. בדקה ה-53 בורגשטאלר היה אחראי לשלישי כשמאבק אווירי שלו עם אלף מינטצל גרם למגן האומלל לשלוח את הכדור לשעבר קבוצתו ולהפוך את זה ל-0:3, כשגם שער מצמק של דויד בלאצ'ה לא עזר בסיום.



בורגשטאלר. אחראי לשני שערים (שאלקה, רשמי)



פורטונה דוסלדורף – בורוסיה מנשנגלאדבך 1:0

שער בודד של תורגן הזאר בדקה ה-52 ממסירת עומק של רפאל הספיק לגלדבאך מול מוליגת הליגה השנייה. המארחת קיבלה הזדמנות להשוות בדקה ה-73, אך ניקו גיסלמן החמיץ מהנקודה הלבנה.

 

תוצאות נוספות

פדרבורן – בוכום 0:2

(סוון מיצ'ל 7, מאסי וואסי 85)


מיינץ – הולשטיין קיל 2:3

(ויקטור פישר 22, 67, דניאל ברוסינסקי 101/ קינגסלי שינדלר מפנדל 54, דומיניק דרקסלר מפנדל 75)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי