לבנדובסקי עשוי להיעדר מול דורטמונד, מעמדו של בוס התערער

לבנדובסקי
לבנדובסקי | Gettyiamges

באיירן מינכן חזרה לפסגה אחרי 161 ימים, אך בחבל בוואריה מודאגים ממצבו הבריאותי של הפולני. המאמן ניסה לשדר עסקים כרגיל, שמלצר סתר את דבריו של פטר בוס אחרי ההפסד להאנובר

(גודל טקסט)

אחרי 161 ימים, באיירן מינכן חזרה אמש (שבת) אל המקום הראשון בטבלה הגרמנית. האלופה חגגה ניצחון שני על לייפציג, הפעם 0:2, בתוך פחות משבוע. למזלו של יופ היינקס, בורוסיה דורטמונד מעדה אצל האנובר ופינתה לו את הפסגה. למרות החיוכים בבוואריה, הדאגה מגיעה בעקבות מצבו הבריאותי של רוברט לבנדובסקי. הפולני נפגע בשריר הירך והוא עשוי להחמיץ את המפגש מול דורטמונד. עדיין לא ברור כמה זמן החלוץ ייעדר וכעת כאב הראש של היינקס ("הפציעה לא קרתה בגלל עומס") גדל כאשר גם תומאס מולר הפצוע יחסר.

מאמן באיירן זכה למחמאות בעקבות השיפור ביכולתו של חאמס רודריגס. על פי הדיווחים, היינקס ערך מספר שיחות אישיות עם הקולומביאני, בתקווה להחזיר לו את הביטחון, ואמר בסיום: "הוא יותר מקשר תוקף ושיחק נפלא היום. אני רוצה שהוא יסייע לנו גם הגנתית והוא עשה את זה. לחאמס יש הרבה דימיון ואני עובד קשה לשפר את המשחק שלו כמו של כל הקבוצה".

לעומת זאת, בדורטמונד מנסים לשדר עסקים כרגיל. אחרי שני הפסדי ליגה, גם מעמדו של פטר בוס, שטען כי קבוצתו לא נמצאת במשבר, מתערער. מרסל שמלצר סיפר: "אנחנו חייבים לשנות את הגישה ולשאול את עצמנו אם זה משבר". פייר אמריק אובמיאנג זכה לציון 5, החלש ביותר, ב'בילד'. אולם בזמן שהחלוץ מתקשה, ההגנה של דורטמונד לא מצליחה לשמור על שער נקי. בשלושת המשחקים האחרונים הקבוצה ספגה תשעה שערים, ובוס הסביר: "אני לא מאשים את ההגנה שלנו. האנובר שיחקה אגרסיבי מדי. הם שיחקו נגדנו אחד על אחד בכל המגרש ואנחנו לא שיחקנו כדורגל".

עוד פצוע. לבנדובסקי (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי