מוריניו נגד הקהל? "לא מבין את התגובות, עדיף שיירגעו"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | AFP

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את טוטנהאם משער מאוחר של מרסיאל המחליף, "המיוחד" בחר לענות לאלו ששרקו בוז בעת כניסתו למגרש במקום ראשפורד

(גודל טקסט)
האם מדובר בתחילתו של עימות בין ז'וזה מוריניו לאוהדי מנצ'סטר יונייטד? דווקא אחרי שהשדים האדומים ניצחו 0:1 את טוטנהאם ושבו למסלול הניצחונות, "המיוחד" בחר לסמן לאוהדים תנועת השתקה כששם את אצבעו על פיו בסיום המשחק.


הסיבה לעימות בין מוריניו לאוהדי מנצ'סטר יונייטד היא החילוף שביצע המנג'ר, שבחר לספסל את מרקוס ראשפורד לטובת אנטוני מרסיאל. במהלך החילוף נשמע בוז מיציעי האולד טראפורד, אולם בסופו של דבר הצרפתי היה מי שכבש את שער הניצחון ומוריניו בחר להגיב.




"אני באמת לא מבין תגובות של אנשים. יש כאלה שמדברים יותר מדי. עדיף שיירגעו. הם מדברים, מדברים ומדברים", הבהיר "המיוחד". תירגעו ותיהנו. לא התכוונתי להשתיק את מאוריסיו פוצ'טינו. אהבתי את היכולת בלי קשר לתוצאה וגם אם זה היה נגמר 0:0 או 1:1, עדיין שיחקנו טוב. אהבתי את הגישה של השחקנים שכל כדור היה כאילו הכדור הכי חשוב שהם ניגשו אליו בקריירה". יש לציין כי גם קיימת סברה אחרת והיא שמוריניו השתיק את כל מבקריו אחרי הביקורת על חניית האוטובוס מול ליברפול ב-0:0 וההפסד להאדרספילד 2:1.


10 – @ManUtd have now scored 10 goals in the last 10 minutes of PL games this season, accounting for 43% of their total. Patient.

— OptaJoe (@OptaJoe) 28 באוקטובר 2017


אוהדי יונייטד כמובן רוצים לראות הרכב יותר התקפי שכולל את רומלו לוקאקו, מרסיאל וראשפורד, אבל מוריניו חושב שראשפורד ומרסיאל לא יכולים לשחק ביחד. מרסיאל הפך העונה על תקן של "סופר-סאב" כאשר כבש ארבעה שערים, כולם לאחר שעלה מהספסל. הפרשן ושחקן העבר גארי נוויל אמר: "יש תמיד הרגשה שמרסיאל משחק ב-85 אחוז מהיכולת שלו. אם היה נותן מאה הוא יכול להיהפך לאחד הטובים בעולם". למרות זאת מרסיאל הוא המחליף שכבש יותר שערים העונה כשעלה מהספסל מכל שחקן אחר בפרמייר-ליג.


מרסיאל אמר בסיום: "אני לא רוצה לשבת על הספסל. אני רוצה לשחק, אבל גם ראשפורד רוצה כך שכל מי שעולה לשחק חייב לספק את הסחורה בשערים או בבישולים". מי שהיה ישיר לא פחות בסיום הוא נמניה מאטיץ' שענה לאוהדים שלא מרוצים מיכולת הקבוצה: "מנצ'סטר יונייטד מסוגלת לרוץ השנה לאליפות. "זה היה ניצחון חשוב מאוד מול אחת הקבוצות הטובות בליגה. אם נמשיך בצורה כזאת נוכל להתמודד על אליפות".



מרסיאל. "לא רוצה לשבת על הספסל" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי