באיירן מינכן ודורטומונד הוגרלו לקרב לוהט בשמינית גמר הגביע

באיירן מינכן נגד דורטמונד בגביע
באיירן מינכן נגד דורטמונד בגביע | טוויטר

שתי המוליכות יפגשו במשחק מסקרן, אלמוג כהן ואינגולשטאט יתארחו אצל פאדרבורן, טאווטחה ופרנקפורט ישחקו נגד היידנהיים. אאוגסבורג הביסה את ברמן 0:3 בליגה. בהמשך: שטוטגארט הכניעה את פרייבורג 0:3. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
לאחר המהפך בצמרת, המחזור העשירי בבונדסליגה המשיך היום (ראשון) כשאאוגסבורג הביסה את ורדר ברמן 0:3. בהמשך: שטוטגארט תשחק מול פרייבורג.



בנוסף, נערכה הגרלת שמינית גמר הגביע הגרמני שסיפקה קרב ענק בין באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. אלמוג כהן ואינגולשטאט יתארחו אצל פאדרבורן שמשחקת בבונדסליגה השלישית. איינטרכט פרנקפורט של טאלב טוואטחה תתארח אצל היידנהיים מהליגה השנייה. משחקים נוספים: מיינץ – שטוטגרט, נירנברג – וולפסבורג, ורדר ברמן – פרייבורג, מנשנגלדבאך – לברקוזן.

BREAKING: BAYERN MÜNCHEN VS. BORUSSIA DORTMUND pic.twitter.com/4Ewyw170W0

— Rade (@Rade1008) October 29, 2017
ורדר ברמן – אאוגסבורג 3:0
החבורה של מנואל באום שבה לנצח לאחר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ועלתה למקום התשיעי עם 15 נקודות. ברמן נשארה במקום ה-17 מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד. מיכאל גרגוריץ' העלה את אאוגסבורג ליתרון בדקה ה-40, ועמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה אלפרו פינבוגאסון האיסלנדי הנהדר הכפיל את התוצאה בפנדל. גרגוריץ' השלים צמד בדקה ה-61 והעניק שלוש נקודות חשובות לקבוצתו מול הקבוצה האומללה של אלכסנדר נורי שעדיין לא ניצחה העונה.

87' Letzter Wechsel:
➡️ Dong-Won #Ji
⬅️ Michael #Gregoritsch#SVWFCApic.twitter.com/HHdEp1rDNe

— FC Augsburg (@FCAugsburg) October 29, 2017
 
משחק נוסף
שטוטגארט – פרייבורג 0:3
(לשטוטגארט הבקיעו: דניאל גינצ'ק 38', בנג'מין פבארד 45', סיימון טרודה 82'. פרייבורג: קגלאר סוטונקו ספג כרטיס אדום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי