צפו בתקציר: 1:3 גדול לבאיירן מינכן על בורוסיה דורטמונד בחוץ

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | AFP

בוס ספג הפסד 3 ב-4 המחזורים האחרונים ומעמדו ממשיך להתערער. רובן (17), לבנדובסקי (38) ואלאבה (67) הפציצו וסידרו להיינקס ניצחון ליגה רביעי ברציפות. בארטרה צימק בשער נהדר (88). צפו בשערי המחזור

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)
המחזור ה-11 בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם עוד שישה משחקים. במרכז כמובן עמד הקלאסיקר הגדול בו באיירן מינכן הרשימה עם 1:3 בחוץ על בורוסיה דורטמונד, אך עוד קודם קיבלנו כמה תוצאות מעניינות. ר.ב לייפציג קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 1:2 דרמטי בבית על האנובר 96 בקרב צמרת אדיר.


המבורג השיגה 1:3 חשוב על שטוטגרט בקרב תחתית בין שני מועדוני הפאר. שאלקה השיגה 1:0 בחוץ על פרייבורג, בורוסיה מנשגדלדבאך ניצלה מהפסד עם 1:1 מול מיינץ. באיירן לברקוזן ואוגסבורג גם כן נפרדו ב-1:1 ושאלקה השיגה 1:0 בחוץ על פרייבורג מהתחתית והיא חזק בצמרת.



בורוסיה דורטמונד – באיירן מינכן 3:1

המשבר הגדול של דורטמונד ופיטר בוס נמשך גם ב"קלאסיקר" הגדול של גרמניה בזיגנאל אידונה פארק. השוורצגלבן המשיכו את הכושר הירוד עם הפסד שלישי בארבעת מחזורי הליגה האחרונים שהגיע אחרי איבוד הסיכוי המעשי להעפלה לשמינית הגמר ליגת האלופות.

 

באיירן ממשיכה להיראות נפלא מאז מינויו של יופ היינקס שסופר כבר ארבעה ניצחונות ליגה רצופים וניצחון שישי (ושתי תוצאות תיקו) בשמונת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הבווארים הגדילו את הפער בפסגה ואחרי פתיחת העונה הצולעת תחת קרלו אנ'צלוטי נראה שהסדר שב על כנו. 


האורחת שלטה כמעט בכל שלבי המשחק ובאה על שכרה עם שערים אופייניים של אריאן רובן (17, הפך להולנדי עם הכי שערים אי פעם בבונדסליגה), רוברט לבנדובסקי (38) ודויד אלאבה (67). מארק בארטרה צימק בשער נהדר אחרי מהלך נפלא של כריסטיאן פולישיץ' (88). סוקרטיס, הבלם היווני של הצהובים-שחורים, נפצע עוד במהלך המחצית הראשונה ונאלץ לרדת מהמגרש.


פיטר בוס (האחרון שלו?)
פיטר בוס (האחרון שלו?)


ר.ב לייפציג – האנובר 96 1:1

לייפציג, עם המון אופי, השלימה מהפך וקטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות (זאת אם מוציאים את ההפסד בפנדלים לבאיירן מינכן בגביע). האורחים, שגברו בשבוע שעבר על בורוסיה דורטמונד, עם נקודה לא רעה בחוץ. אחרי מחצית מאופסת, ג'ונהתאס כבש בדקה ה-56 לאחת הקבוצות הכיפיות בליגה. איזן כשכבש מקרוב בדקה ה-70. בדקה ה-85 טימו ורנר כבש את שער הניצחון היקר מפז לזכות הקבוצה שקיבעה מעמדה בצמרת ואולי תצא לדרך  חדשה. 


המבורג – שטוטגרט 1:3
המארחת קטעה רצף של שלושה הפסדים רצופים ולקחה נקודות חשובות בתחתית, האורחים מסובכים באיזור המסוכן. כבר בדקה ה-12 שטוטגרט נשארה בעשרה שחקנים לאחר שדנזיס בורניץ' קיבל שני צהובים תוך שמונה דקות. בדקה ה-20 ארון האנט ניצל את היתרון המספרי כדי לכבוש. שטוטגרט לא ויתרה ודניאל גינצ'ק איזן בפנדל בדקה ה-54. אבל המבורג לא הייתה מוכנה לאבד נקודות ובדקה ה-65 החזיר את היתרון פיליפ קוסטיץ'. כעבור ארבע דקות ז'אן פייר ארט הוסיף עוד אחד, אחרי שביצע מבצע יפה על סך ה-16, נכנס פנימה וכבש מקרוב.


Heiße Schlussphase!
Torschüsse: 17:3! #HSVvfbpic.twitter.com/nlO4sYFvLi

— Hamburger SV (@HSV) November 4, 2017


תוצאות נוספות
בורוסיה מנשנגלדבאך – מיינץ 1:1
(יאניק וסטרגארד 67 / עבדו דיאלו 19)


אוגסבורג – באייר לברקוזן 1:1
(קווין וולנד 47 / קווין דנסו 49)


פרייבורג – שאלקה 1:0
(דניאל קלגיורי 62)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי