"ביי דורטמונד. מי יפריע לבאיירן בדרך לעוד דאבל?"

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | aaaaaa

בגרמניה עקצו את השוורצגאלבן ופירגנו לבאוורים לאחר ה-2:1 בגביע, והוסיפו: "הדרך לגמר בברלין כבר סלולה". היינקס אמר: "היה יכול להיגמר 1:5". שטוגר, שהפסיד לראשונה: "המחצית הראשונה הרסה לנו". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
הסדר חזר על כנו בגרמניה. אחרי שני ניצחונות תחת פטר שטוגר, אמש (רביעי) דורטמונד שבה והפסידה לבאיירן מינכן 2:1, והודחה מהגביע הגרמני. לעומת זאת, יופ היינקס המשיך בסדרת ההצלחות המדהימה שלו מאז שהחליף את קרלו אנצ'ולטי, כשהבאוורים ניצחו ב-15 מתוך 16 המשחקים האחרונים תחת המאמן ההולנדי.


בגרמניה פירגנו לאלופה וב"בילד" רשמו: "ביי דורטמונד, הגביע עצר את שטוגר. באיירן היא הבוס גם בגביע הגרמני, מי יפריע להם בדרך לעוד דאבל? הדרך לגמר בברלין כבר סלולה". הבאוורים מוליכים את הבונדסליגה והם ביתרון 11 נקודות בצמרת, רגע לפני היציאה לפגרת החורף. החבורה של היינקס שלטה ללא עוררין מול יריבתה המושבעת, והייתה עם מאזן של בעיטות 1:10 במחצית הראשונה. דורטמונד שיחקה ללא פייר-אמריק אובמיאנג, והוכיחה שוב שהיא מתקשה בלעדיו.




תומאס מולר אמר אחרי המשחק: "חשוב מאוד שנשמור על היכולת הזאת גם בחצי השני של העונה. מולר כבש יחד עם ג'רום בואטנג. סימלי שאלה שני שחקנים שאנצ'לוטי דחק החוצה מההרכב העונה. בעיקר בואטנג. "לנצח 15 מ-16 זה הישג ענק. המועדון הזה תמיד בלחץ וזה בעצם הכיף לשחק בו. אנחנו רוצים לקחת את המוטיבציה הזאת לחצי השני של העונה וזה בסיס טוב להצלחה", אמר מולר.


הליגה הגרמנית תתחדש ב-12 בינואר, במועד מוקדם יותר מהצפוי בגלל המונדיאל. היינקס מרוצה מהניצחון, אבל לא מהתוצאה ואמר: "אם היינו מנצלים הזדמנויות המשחק הזה היה נגמר בניצחון 1:5". שטוגר אמר שהוא כועס על שחקניו בגלל המחצית הראשונה: "ב-20 הדקות האחרונות היינו חזק במשחק, אבל המחצית הראשונה הרסה לנו".


"Mit ein bisschen Glück können wir das Spiel am Ende drehen", sagte Peter Stöger nach dem Spiel in München, fügte aber auch hinzu: "Über die gesamten 90 Minuten waren die Bayern die bessere Mannschaft". Die Stimmen zu #fcbbvbhttps://t.co/zmT0LKyAUFpic.twitter.com/Vj14w56LiO

— Borussia Dortmund (@BVB) December 20, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי