עושים שוק: קינגסלי קומאן האריך חוזה, למאר פוזל לליברפול

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | טוויטר

היהלום הצרפתי האריך את החוזה אצל הבווארים, שצירפו את ואגנר. קשר מונאקו מעוניין לשתף פעולה עם קלופ, בונוצ'י פוזל לריאל וצ'לסי חידשה את המעקב אחרי בארקלי. באלטולי בדרך לקאמבק מרגש?

(גודל טקסט)
חלון העברות של ינואר נמצא במרחק של פחות מעשרה ימים, והעסקאות ברחבי העולם ממשיכות להתגבש ואתר ספורט1 מסדר עבורכם את כל הידיעות.



העברות
* באיירן מינכן הודיעה על החתמתו של חלוץ הונפהיים ונבחרת גרמניה, סנדרו ואגנר. הבאוורים ישלמו עבור השחקן 15 מיליון יורו, והוא אמור להוריד את הלחץ בחוד מרוברט לבנדובסקי.

Sandro #Wagner's first #FCBayernSelfie#ServusSandro#MiaSanMiapic.twitter.com/sEu5usTdqi

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 21 בדצמבר 2017

* ועוד מהבווארים. באיירן הודיעה הערב (חמישי) על הארכת חוזהו של קינגסלי קומאן עד 2023. החלוץ הצרפתי בן ה-21 היה סגור בבאיירן עד 2020, לאחר שהחזירה אותו מיובנטוס ואף שילמה עליו 21 מיליון יורו. אגב, קומאן זכה בחמש אליפויות רצופות (שתיים עם פ.ס.ז', אחת עם יובה ושתיים עם הבאוורים).


  

#FCBayern verlängert vorzeitig mit Kingsley #Coman bis 2023.
https://t.co/0xyzHMi39E#Coman2023#MiaSanMiapic.twitter.com/Gv9XT3tH6g

— FC Bayern München (@FCBayern) December 21, 2017

* לאס פלמאס הודיעה על חזרתו של פאקו חמס. המאמן, שאימן את גראנדה בעונה הקודמת, ירש את פאקו אייסטרן וינסה לסייע לצהובים מהאיים הקנריים.


Paco Jémez, nuevo entrenador de la UD Las Palmas.https://t.co/ic5YydRJLtpic.twitter.com/KC9MfqWVjU

— UD Las Palmas (@UDLP_Oficial) December 21, 2017

* חבר חדש למואנס דאבור. רד בול זלצבורג הודיעה רשמית על החזרתו של אנדרה רמאליו בן ה-25. הבלם/קשר אחורי הברזילאי חתם על חוזה עד יוני 2022, אחרי שחזר מבאייר לברקוזן לקבוצה בה שיחק בין 2013 ל-2015.


WILLKOMMEN ZURÜCK Andre #Ramalho! Der 25-jährige Innenverteidiger kommt von @bayer04fussball wieder zu den Roten Bullen und unterschreibt einen langfristigen Vertrag, der bis zum 31. Mai 2022 läuft. // Welcome back. Andre! #Transfer#RBSpic.twitter.com/LnHXRGtfjs

— FC Red Bull Salzburg (@RedBullSalzburg) December 21, 2017


שמועות

* אחרי שצירפה בעבר שחקנים כמו ססק פברגאס והקטור ביירין ממחלקת הנוער של ברצלונה, כעת התותחנים רוצים לצרף את שחקן הכנף חוסה ארנאיס בין ה-22 מברצלונה ב' ולשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 20 מיליון יורו.


* לואיס ואל חאל בדרך לפרמייר-ליג? לפי ה"מירור" ההולנדי מועמד מוביל לאמן את סוונזי, שמדורגת אחרונה. ואן חאל בן ה-66 הכריז שהוא לא יחזור לאמן, אלא אם יקבל הצעה מהפרמייר-ליג ומה שמניע אותו הוא נקמה במנצ'סטר יונייטד, אבל ספק אם יוכל לעשות זאת עם הברבורים, שפיטרו אתמול בלילה את פול קלמנט. אם ואן חאל לא יסכים, מי שעשוי להגיע הוא רונאלד קומאן.


* אברטון רוצה לצרף את השוער הספרדי רוברטו, שכרגע מושאל מאספניול למלאגה.



הקאמבק מתקרב? ואן חאל (AFP) 


* באיטליה הטוענים: לאונרדו בונוצ'י מתוסכל במילאן ושוקל ברצינות מעבר לריאל מדריד.


* חאבייר פסטורה לא שולל מעבר לאינטר: "גרגע אני רק מתקדם מיום ליום". באיטליה טוענים כי הנראזורי נחושים לשאול את הקשר מפאריס סן ז'רמן בשל קשיים פיננסיים. גם הנריק מחטריאן, שמתוסכל במנצ'סטר יוניטד, נמצא על הכוונת.


* באיירן מינכן וארסנל הצטרפו למרדף אחרי דויד לואיז. בלם צ'לסי, ששמו נקשר עם מעבר לריאל וברצלונה, צפוי לעזוב בשל היחסים הרעועים עם אנטוניו קונטה. ההצעה הראשונה של התותחנים בסך 26 מיליון ליש"ט נדחתה על ידי האלופה האנגלית.



אינטר מחכה לו? פאסטורה (AFP) 


* ג'יימס טרקובסקי, שהפך לחלק המרכזי בהצלחה של ברנלי, סומן על ידי מנצ'סטר סיטי וארסנל. הבלם בן ה-25 דאג לכך שקבוצתו תספוג רק 12 שערים ב-18 משחקי ליגה. עדיין לא ברור כמה ברנלי תדרוש עבורו. 


* נאפולי מנסה להחתים את מתאו דרמיאן, גם יובנטוס ורומא רוצות את המגן האיטלקי שממעט לשחק תחת ז'וזה מוריניו.


* טוטנהאם מעוניינת במקסוול קורנה, חלוץ ליון בן 21 שמחירו רק שבע מיליון ליש"ט. השחקן רוצה לשחק בנבחרת חוף השנהב, שם נולד.



ארסנל עוקבת. סבאיוס (AFP) 




* מריו באלוטלי, חלוץ ניס הידוע לשמצה שמצוי כעת בכושר מעולה, הצהיר שהיה חוזר למנצ'סטר סיטי בחינם.


* הקרב בין ארסנל לליברפול מתחמם. התותחנים והמייטי רד נאבקות על שני שחקנים. הראשון ברשימה הוא דני סבאיוס, שממעט לשחק בריאל מדריד. גם תומא למאר, שהיה קרוב לארסנל בקיץ הקרוב, עשוי לעזוב את מונאקו בינואר. קשר נבחרת צרפת מעדיף את אנפילד על פני שיתוף פעולה עם ארסן ונגר.


* צ'לסי ממשיכה לחפש שדרוג לקישור ההתקפי. רוס בארקלי, שנחוש לעזוב את אברטון, נמצא על הכוונת של האלופה. 



* פאריס סן ז'רמן עשויה לצרף רכש מפתיע. בתקשורת הצרפתית מאמינים כי לסאנה דיארה יגיע בהעברה חופשית מאל ג'זירה. 




Welcome back, Sandro! ✌ #ServusSandro#FCBayern#MiaSanMiapic.twitter.com/Duu8dxURhL

— FC Bayern English (@FCBayernEN) 21 בדצמבר 2017



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי