צפו בתקציר: שאלקה ניצחה 0:1 במיינץ ושמרה על המקום השני

אוהדי שאלקה
אוהדי שאלקה | AFP

הכחולים מגלזנקירשן נהנו מביצוע סולו של קאליגורי מול קבוצת התחתית, אלפי אוהדיהם ביציעים סיפקו מספר מופעי פירוטכניקה במהלך המשחק. ליגה צרפתית: 1:3 למונאקו בשטרסבורג

קבוצות: שאלקה מיינץ
(גודל טקסט)
עשרה שחקנים שונים הבקיעו את עשרת השערים האחרונים של שאלקה בבונדסליגה. הערב היה זה דניאל קאליגורי שבדקה ה-55 כבש את השער היחיד במשחק, קבע 0:1 במיינץ והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות שישמרו על המקום השני לפחות שבוע נוסף בפתיחת המחזור ה-26.


קבוצתו של דומניקו טדסקו הציגה יכולת פושרת למדי, דווקא ביציעים האורחים בלטו למדי עם מספר מופעי פירוטכניקה מרהיבים שצפויים להוביל לקנסות כבדים לנוכח העשן הרב פעם אחר פעם, אולם המגן הגרמני במבצע סולו נהדר הכניע את פלוריאן מולר והוביל את הכחולים מגלזנקירשן לניצחון הרביעי ברציפות.




לשאלקה כעת 46 נקודות, משמע עדיין פער מטורף של 17 נקודות מהספגה, אבל היא פתחה פער של ארבע נקודות מדורטמונד ומפרנקפורט, המדורגות במקומות השלישי והרביעי עם 42 נקודות כל אחת והן ייפגשו ביום ראשון הקרוב. מיינץ לעומת זאת תסיים גם את המחזור הזה במקום ה-16 המוביל בסוף העונה למשחקי המבחן, כאשר לוולפסבורג שנמצאת איתה בשוויון נקודות תהיה הזדמנות לפתוח פער קטן אם לא תפסיד בהופנהיים.

#FridayFeeling#M05S04#s04pic.twitter.com/G7SBEhwcXL

— FC Schalke 04 (@s04_en) March 9, 2018



הם דווקא כן הגיעו למשחק. אוהדי שאלקה (Gettyimages)


ליגה צרפתית: 1:3 למונאקו בשטרסבורג

משחק 13 ברציפות לאלופה ללא הפסד, כשניצחה בפתיחת המחזור ה-29 והגדילה את הפער מהמקום השלישי, לפחות זמנית, לשבע נקודות. סטבן יובטיץ' כבש ראשון בדקה החמישית, סטפ בהוקן בדקה ה-19 איזן, אבל כבר בדקה ה-21 האורחים מהנסיכות השיבו לעצמם את היתרון משער של רוני לופס ופאביניו קבע את תוצאת המשחק עוד לפני המחצית, בדקה ה-41.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי