דיווח: בורוסיה דורטמונד רוצה את פיל פודן

פיל פודן
פיל פודן | Gettyimages

לצד פתיחת העונה המסחררת של סאנצ'ו, מוליכת הבונדסליגה רוצה כישרון נוסף יוצא מחלקת הנוער של מנצ'סטר סיטי, ועשויה לרכוש אותו בסכום מגוחך של 175 אלף ליש"ט בלבד. סאנצ'ו עצמו מבוקש בפאריס סן ז'רמן

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד עשתה באוגוסט 2017 עסקה מצוינת כשרכשה את ג'יידון סאנצ'ו ממנצ'סטר סיטי ב-8 מיליון ליש"ט והקיץ האריכה את חוזהו עד 2022. הקשר האנגלי הצעיר כבר שווה היום הרבה יותר מהמחיר ששולם עליו כשהעונה כבר היה מעורב ב-11 שערים של השוורצגלבן בכל המסגרות (4 שערים ו-7 בישולים). כנראה בעקבות ההצלחה עם סאנצ'ו שגדל במחלקת הנוער של הסיטיזנס, דורטמונד לרכוש כוכב הצעיר נוסף של אלופת אנגליה – פיל פודן – ולפי "דיילי מייל" יכולה לעשות זאת בסכום מגוחך של 175 אלף ליש"ט בלבד.

המנג'ר פפ גווארדיולה מעריך מאוד את פודן וסבור שבעתיד הוא יהיה אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה ושל נבחרת אנגליה, אבל לפי הדיווח סיטי לא יכולה לדרוש עליו כרגע סכום גבוה יותר בעקבות חוקים של פיפ"א, למרות שיש לו עוד 18 חודשים בחוזה. פודן מנהל מו"מ עם סיטי להארכת חוזהו וצריך להחליט האם להמר על חוזה ארוך טווח באלופת אנגליה למרות שאין לו כמעט דקות משחק בקבוצה. הקשר זוכה למחמאות בלתי פוסקות מגווארדיולה, אך שיחק העונה רק 50 דקות בפרמיירליג ויהיה לו קשה לעקוף ברוטציה את הכוכבים של הסיטיזנס, בקישור בו יש המון שחקנים דומיננטיים.

כאן נכנסת לתמונה דורטמונד, שלעומת סיטי כבר הוכיחה שהיא קבוצה שמטפחת צעירים ונותנת להם הזדמנויות, מה שלמעשה הייתה אחת הסיבות שסאנצ'ו בחר לעבור אליה. לאחרונה אמר פפ שסיטי רצתה את סאנצ'ו והגישה לו הצעה להארכת חוזה, אבל ברגע שהחליט לעזוב הוא לא יחזור לקבוצה כל עוד גווארדיולה נמצא במועדון. אחד מהמקורות של "דיילי מייל" טען שדורטמונד מעוניינת מאוד בפודן, שזכה עם אנגליה באליפות העולם עד גיל 17, ויכולה להציע לו דקות. הוא רואה את חברו סאנצ'ו שמככב בבונדסליגה, ושבעקבות כך קיבל גם זימון ראשון לנבחרת הבוגרת ושיחק ב-0:0 נגד קרואטיה בליגת האומות. יחד עם זאת, במקרה של פודן דורטמונד תצטרך באמת לשכנע אותו, מכיוון שהוא אוהד של סיטי מגיל צעיר וכאמור, מוערך מאוד על ידי המנג'ר הספרדי.

באשר לסאנצ'ו, כרגע גם לא ברור אם הוא יישאר עוד זמן רב בדורטמונד אחרי שפאריס סן ז'רמן כבר הביעה בו עניין. האנגלי הצעיר חתם על הארכת חוזהו במוליכת הבונדסליגה שלא כולל סעיף שחרור. דורטמונד תוכל לדרוש עליו כל סכום שתרצה, ומדובר במועדון שבהחלט יודע לעשות עסקים, כמו במקרים של פייר-אמריק אובמיאנג ועוסמאן דמבלה.


פודן. יקבל בדרוטמונד את הדקות שהוא רוצה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי