רויס: "הגיע לנו להפסיד", בורקי: "הם רצו יותר מאיתנו"

דורטמונד
דורטמונד | Gettyimages

דוטרמונד רשמה הפסד בכורה בבונדסליגה ב-2:1 בדיסלדורף, השוער הוסיף לקראת משחק העונה בשישי מול מנשנגלדבאך: "נצטרך להראות שאנחנו באמת רוצים לזכות באליפות". וגם: נקודת האור מכיוונו של אלקאסר ששבר שיא

(גודל טקסט)

דורטמונד ספגה אתמול (שלישי) הפסד ראשון העונה ומפתיע במיוחד, מול העולה החדשה פורטונה דיסלדורף. אחרי 15 מחזורים נכנעו לוסיאן פאברה ושחקניו לראשונה העונה בבונדסליגה ודווקא מול קבוצה שרק במחזור סוף השבוע הצליחה לברוח מעל לקו האדום.

כעת הפער של דורטמונד ממנשנגלדבך צומצם לשש נקודות בלבד, כאשר שתי הקבוצות ייפגשו ביום שישי ב"זיגנל אידונה פארק" למשחק העונה (21:30, שידור ישיר בספורט1). במקביל, באיירן מינכן יכולה אף היא לצמצם את הפער לשש נקודות אם תנצח היום את לייפציג (21:30, שידור ישיר בספורט4) ובמקרה של ניצחון דורטמונד, תתחיל להרגיש את הלחץ מהאלופה.

נקודת האור היחידה של דורטמונד היתה שפאקו אלקסר, ששוב לא פתח בהרכב, עלה מהספסל, כבש כעבור 20 דקות וקבע שיא בונדסליגה חדש אחרי שהבקיע את שערו העשירי העונה כשהוא עולה מהספסל (12 בסך הכל) ועבר את נילס פטרסן, שחקן פרייבורג בעבר שהחזיק בשיא עם 9 שערים. גם כשחקן ספסל הוא מלך השערים של הליגה בהפרש שני שערים ממרקו רויס, לוקה יוביץ', רוברט לבנדובסקי וטימו ורנר. עד כה העונה דורטמונד פיגרה בארבעה משחקים והצליחה להשלים מהפכים, אבל אתמול זה לא עבד לה.


פאקו אלקאסר. שערו קבע שיא, אבל לא הספיק למהפך (AFP)

מרקו רויס אמר בסיום: "היה חסר לנו קצת רצון ונחישות כדי לנצח את המשחק. ההפסד הגיע לנו. עשינו טעות טיפשית בשער הראשון, ניסינו להשוות, אבל נתקלנו בסוג של קיר מצד דיסלדורף. אנחנו צריכים להרים את הראש לקראת מנשנגלדבאך ולהמשיך לעבוד קשה"

המאמן לוסיאן פאברה החמיא ליריבה: "דיסלדורף הייתה מסוכנת מאוד במתפרצות. אחרי ה-0:1 של דיסלדורף שיחקנו הרבה יותר טוב, אבל השער השני הרג אותנו".

השוער רומן בורקי הוסיף: "ההפסד הזה כואב, אבל הם רצו יותר ואנחנו בעטנו יותר מדי כדורים לא מדויקים. נגד מנשנגלדבאך נצטרך להראות שאנחנו באמת רוצים לזכות בתואר העונה ולשחק בהתאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי