פיקה לקאסמירו: י'מגעיל, תלמד לשחק, קרבחאל התגרה בסוארס

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | Gettyimages

מאמן העבר של ריאל מדריד תקף את שחקני הבלאנקוס: "בכל קלאסיקו הם מנסים לפצוע את מסי". פיקה לקאסמירו: "מגעיל"

(גודל טקסט)
יומיים לאחר ההפסד בקלאסיקו (3:2) ובריאל מדריד ממשיכים ללקק את הפצעים. היום (שלישי) פורסם שבמהלך המשחק היה עימות חריף בין מגן הבלאנקוס דני קרבחאל לחלוץ בארסה לואיס סוארס.

 

לפי הטלוויזיה הספרדית קרבחאל התגרה בסוארס: "אתם תראו רק את ליגת האלופות בטלוויזיה ואנחנו ממשיכים במפעל". השניים התעמתו על כר הדשא כשקרבחאל בעט בסוארס ואחרי הרחקת סרחיו ראמוס אמר לו המגן: "הפסדתם ליובנטוס 3:0 ועכשיו אתה יכול לנוח בבית". בסיום המשחק איבן ראקיטיץ' הפריד כדי למנוע מהלומות.


מאמן העבר של ריאל מדריד פביו קאפלו התייחס לתיקולים הקשים מצד שחקני הבלאנקוס על ליאו מסי: "בכל פעם שיש קלאסיקו במדריד השחקנים של ריאל מנסים לפצוע את מסי. ההרחקה של ראמוס הייתה מוצדקת. מה שהוא עשה זה פשע". על ההשוואות בין מסי לרונאלדו הוסיף האיטלקי: "מסי גאון, כריסטיאנו שחקן גדול. מסי הוא גאון בכך שלקח את הקבוצה על הגב וניצח. בקלאסיקו הזה הוא עשה דברים שלא ראיתי בעבר".





 

גם פיקה היה כמובן מעורב בעימות. באחד האתרים בקטלוניה פורסם שהבלם ניגש לעבר קאסמירו ואמר: "י'מגעיל, תלמד לשחק כדורגל בלי לגלוש לעבר הרגליים של השחקנים ולבעוט בהם".

 

בתקשורת המדרידאית טוענים שזידאן שיתף בייל על אף שלא היה כשיר ב-100 אחוז, בגלל הוראה ישירה מהנשיא פלורנטינו פרס. כזכור, מאמן העבר של הבלאנקוס קרלו אנצ'לוטי גילה שבאחת הפעמים בהם החליט לספסל את הכוכב הוולשי, הוא קיבל טלפון מפרס בנושא ומאז היחסים ביניהם הידרדרו.

 

בתוך כך, רפאל וראן חזר לאימונים ועשוי לשחק מחר בליגה נגד דפורטיבו לה קורוניה (22:30). הבלם, שלא שיחק מאז 2 באפריל בגלל פציעה, כתב ברשתות החברתיות: "אני נחוש לחזור". בנוסף, הבלאנקוס יערערו על ההרחקה של ראמוס בטענה שהיה אפשר להסתפק בצהוב, אך סיכוי קלוש שוועדת המשמעת תיענה לבקשה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי