דיווח: ניימאר עבר בפורטוגל בדיקות רפואיות בחשאי

ניימאר
ניימאר, ליאו מסי | Gettimages

הבדיקות לא התבצעו בצרפת, פ.ס.ז' חששה שהגעתו תייצר המולה תקשורתית וציבורית. קודם לכן דווח שהשחקן סיכם ל-5 עונות, שווי העסקה מוערך ב-500 מיליון יורו. ליאו מסי נפרד: "זה היה תענוג לשתף איתך פעולה"

(גודל טקסט)
דיווח: ניימאר המריא הערב (רביעי) בחשאי במטוסו הפרטי לפורטוגל ועבר בדיקות רפואיות. מקסוול, המגן שפרש לאחרונה ממשחק פעיל והפך לחבר הנהלה ב-פ.ס.ז', ליווה את השחקן. הבדיקות לא התבצעו בצרפת כי הקבוצה חששה שהגעתו תייצר המולה תקשורתית וציבורית. 


ניימאר, שעדיין שייך לברצלונה ולא קיבל אישור לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה אחרת, עלול להיענש ולספוג קנס מסגנית אלופת ספרד שטרם הגיעה להסכם רשמי עם פ.ס.ז'.



מוקדם יותר הערב דווח בסקיי ספורט שניימאר סיכם לחמש עונות ב-פ.ס.ז' והעסקה צפויה להיחתם באופן רשמי תוך 48 שעות. על פי הדיווחים, סכום ההעברה, השכר והבונסים יעמידו את שווקי העסקה על 500 מיליון יורו. הכוכב הברזילאי ירוויח 30 מיליון יורו לעונה.



העסקה היקרה בהיסטוריה על סף סגירה (Gettyimages)


עוד קודם לכם, לאחר שניימאר נפרד מחבריו בברצלונה, ליאו מסי החליט לומר שלום לחברו הברזילאי שרבים גורסים שהיה אחת הסיבות לרצון שלו לעזוב לפאריס סן ז'רמן.


הפרעוש פירסם סרטון פרידה בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "זה היה תענוג לא נורמלי לחלוק אתך רגעים כאלו בשנים האחרונות חבר. מאחל לך בהצלחה בשלב הבא של חייך. נתראה". ניימאר הגיב: "תודה על הכל, אני אתגעגע".


כאמור, הברזילאי הודיע לחבריו בברצלונה לאחר שלא התייצב לאימון כי הוא עוזב את המועדון ולאחר מכן הודיעה ברצלונה כי אכן הברזילאי ביקש לעזוב.


 

Fue un placer enorme haber compartido todos estos años con vos amigo @neymarjr Te deseo mucha suerte en esta nueva etapa de tu vida . Nos vemos Tkm

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



חלק מההערכות בסביבת בקשת המעבר של ניימאר היא הרצון להיות הכוכב המוביל של מועדון כאשר בברצלונה התהילה היא כמובן סביב מסי, אך אלו רק ההערכות. בין השניים לפחות על כר הדשא שררה מערכת יחסים טובה ולא פעם ניימאר אף הודה בהערצה שלו כלפי מסי.


בינתיים, אופ"א התייחסה רשמית למכירה הצפויה של ניימאר תמורת 222 מיליון יורו והבהירה כי עסקה כזו תשפיע על תקציב המועדון, אולם ההשפעה על הפייר-פליי הפיננסי תיבחן רק בעתיד ולא מיידית – הרי שפ.ס.ז' יכולה למכור שחקנים ולהימנע מחריגה מהחוקים. 



מסי וניימאר, יישארו חברים? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי