כריסטיאנו רונאלדו ישחק בסופר-קאפ נגד מנצ'סטר יונייטד

רונאלדו ופרס
רונאלדו ופרס | AFP

הפורטוגלי, שפלורנטינו פרס התייחס לעתידו ("לא אמכור אותו תמורת זהב"), בסגל הבלאנקוס לקראת יונייטד (שלישי, 21:45). בייל צפוי לפתוח, זידאן ענה למוריניו: "לא משנה מה הוא אומר"

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו יצא לסקופיה למשחק הסופרקאפ האירופי נגד מנצ'סטר יונייטד (שלישי, 21:45). הוא ביקש מהנהלת הקבוצה לכלול אותו בסגל אחרי שחזר מוקדם יותר מהחופשה וייתכן שיקבל מספר דקות. זינדין זידאן מכין אותו לסופר קאפ הספרדי מול ברצלונה (ראשון, 23:00, ספורט1).


רונאלדו, שידוע כי ברצונו לעזוב לאנגליה בעקבות העלמת המסים בה הוא מואשם, לא צפוי להימכר כך או כך בקיץ הקרוב ונטען אף שנשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, הנופש באיטליה, אמר לסובבים אותו: "למכור את רונאלדו? לא הייתי מוכר אותו אפילו אם היו משלמים לי את הערך שלו בזהב".



במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן זינדין זידאן: "הם התאמנו בדיוק כמונו בארצות הברית", ובכל עקץ את מוריניו שטען כי הבלאנקוס רגילים יותר למזג האוויר החם במקדוניה וגם התייחס לאפשרות שהשדים ינסו לצרף את גארת' בייל, "הדבר הכי חשוב שהוא בסדר. הוא התאמן כרגיל וזה מה שמשנה. מה שמוריניו אומר על עתידו של בייל לא משנה דבר".


בכל הנוגע למשחק מחר מול השדים האדומים, אלופת אירופה תגיע בסגל מלא להתמודדות במקדוניה כשגארת' בייל שנפצע באימון הקבוצה בשבוע שעבר אמור לפתוח על חשבונו של מרקו אסנסיו הצעיר. במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר המגן מרסלו: "זה משחק גמר ואנחנו מצפים לו. המשחק הוא הדבר היחיד שחשוב כרגע ואנחנו יודעים שאנחנו נפגוש יריבה חזקה, שכבר פגשנו במהלך ההכנה לעונה. אנחנו בכושר טוב לעונה ורוצים לנצח את המשחק הזה".

¡Vamos!
#UEFASuperCup#HalaMadridpic.twitter.com/CkwXPqpi1V

— Sergio Ramos (@SergioRamos) August 7, 2017

המשחק ישודר ל-228 מדינות ולמרות שבסקופיה מתגוררים כ-650 אלף תושבים בלבד זה יהיה לרגע מרכז העולם בכל הקשור לכדורגל. אמצעי ביטחון כבדים יהיו באיצטדיון ו-2,000 שוטרים וסדרנים ואנשי צבא ישמרו על הסדר. 800 אוהדים של ריאל מדריד צפויים להגיע למשחק.


במנצ'סטר יונייטד ינסה ז'וזה מוריניו להוכיח שהוא לא הוציא לחינם 150 מיליון ליש"ט ולזכות בתואר ראשון העונה. "מארקה" פרסם בכותרת: "מוריניו מחפש נקמה נגד ריאל מדריד". מאז שעזב את ריאל מדריד המיוחד שיחק נגדה רק במשחקי ידידות, וזה יהיה המפגש הרשמי הראשון עם הקבוצה שלמעשה זרקה אותו.


Looking good pic.twitter.com/PgD7HC258e

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) 7 באוגוסט 2017


הרכבים משוערים
ריאל מדריד: קיילור נבאס, מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, דני קרבחאל, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.


מנצ'סטר יונייטד
: דויד דה חאה, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, דיילי בלינד, אנטוניו ולנסיה, מתיאה דרמיאן, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, מרקוס ראשפורד, רומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי