ז'וזה מוריניו הפתיע: אלחם במאמנים אחרים על גארת' בייל

גארת' בייל
גארת' בייל | צילום: Gettyimages

"המיוחד" התייחס לאפשרות שהוולשי יעשה את דרכו לאולד טראפורד וגם לסופר קאפ: "יש הבדלים בין ליגת האלופות לליגה האירופית". פיל ג'ונס ואריק בייאי ייעדרו

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד תתמודד מחר (שלישי, 21:45) מול ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי. השדים האדומים נחתו במקדוניה לקראת המשחק היוקרתי וינסו לזכות בגביע נוסף לאחר הזכייה בליגה האירופית ובגביע הליגה.


כמו כן, מוריניו ייאלץ להגיע למשחק ללא צמד הבלמים פיל ג'ונס ואריק באיי, שייעדרו בעקבות השעיה.



מאמן מנצ'סטר יונייטד, זו'זה מוריניו, התייצב למסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק מול הבלאנקוס ואמר: "זה לא קורה לעיתים קרובות ששחקן זוכה לשחק בסופר קאפ האירופי, אלא אם אתה שחקן ריאל מדריד או ברצלונה. ההבדלים באיכויות בין זוכת ליגת האלופות לזוכת הליגה האירופית הם ברורים, אבל אנחנו מאמינים שזה אפשרי לנצח את ריאל מדריד".


"המיוחד" התייחס לעתידו של גארת' בייל: "אם הוא ישחק מחר זה בגלל שהוא בתכניות של המאמן. יש לו מוטיבציה להמשיך בריאל מדריד, ולא חשבתי אפילו על האפשרות לצרף אותו. אם הוא לא בתכניות של המועדון, שחקן אחר יגיע ויראה לו את הדרך החוצה, אני אחכה לו ואלחם במאמנים אחרים שירצו לצרף אותו לקבוצתם. אבל, אם בייל ישחק מחר זה יהיה אישור רשמי שהקבוצה שלו עדיין רוצה אותו אצלם". יש לציין כי זידאן כבר ענה לדברי מוריניו וטען: "לא מעניין אותי מה הוא אומר".


ז'וזה מוריניו.
ז'וזה מוריניו. ""לא כל שחקן זוכה לשחק בסופר קאפ" (gettyimages)


הרכבים משוערים

ריאל מדריד: קיילור נבאס, מרסלו, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, דני קרבחאל, קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה.


מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, ויקטור לינדלוף, כריס סמולינג, דיילי בלינד, אנטוניו ולנסיה, מתיאה דרמיאן, נמניה מאטיץ', אנדר הררה, פול פוגבה, מרקוס ראשפורד, רומלו לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי