באנגליה מדווחים: קוטיניו הגיש בקשה לעזוב, ליברפול מסרבת

קוטיניו
קוטיניו | AFP

כל כלי התקשורת הבכירים טוענים שהכוכב הברזילאי דורש לעזוב, והקבוצה מסרבת בתוקף: "יישאר שחקן שלנו גם אחרי סגירת חלון ההעברות". בספרד טוענים שברצלונה ודורטמונד הגיעו לסיכום על העברתו של דמבלה

(גודל טקסט)

פרשת פליפה קוטיניו ממשיכה להסעיר את ברצלונה, ליברפול ואנגליה. המועדון האנגלי הוציא היום (שישי) הודעה רשמית ובה נאמר: "לא נשקול הצעות על קוטיניו, הוא ימשיך להיות שחקן הקבוצה גם כשחלון ההעברות ייסגר".

זמן לא רב לאחר מכן דיווחו סוכנויות הידיעות בבריטניה, בראשן "סקיי", שהשחקן הגיש בקשה רשמית לעזוב את המועדון, אבל הקבוצה הכחישה בנחרצות את הדיווחים. למרות, הכתבים הבכירים בממלכה דיווחו כי השחקן אכן שלח אימייל למועדון בו ביקש לעזוב, אך ליברפול מסרבת אפילו לשמוע על כך. ב"מונדו דפורטיבו" טוענים שאם הכוכב הברזילאי לא יגיע בסופו של דבר, בארסה תפנה לאופציית כריסטיאן אריקסן מטוטנהאם.

גם סאגת עוסמאן דמבלה לא נרגעת. "מונדו דפורטיבו" הקטאלוני מדווח הבוקר שברצלונה ובורוסיה דורטמונד הגיעו לסיכום בנוגע להעברתו של הקיצוני הצרפתי והוויכוח האחרון הוא על הבונוסים שיגיעו לקבוצה הגרמנית.

לטענת כתבי העיתון הצדדים הסכימו על תשלום של 100 מיליון, אך דורטמונד דורשת גם בונוסים בגובה 30 מיליון יורו ובארסה מסכימה לשלם 20-25. לפי הפרסומים הקטאלונים מציעים לוותר על הבונוסים ולהעביר 105 מיליון יורו באופן מיידי. "ספורט" מדבר על סכומים נמוכים יותר. 90 מיליון יורו סכום העברה ו-30 מיליון בבונוסים

כזכור, הקבוצה הגרמנית השעתה אמש את דמבלה לשבוע בעקבות היעדרותו מהאימון. בגרמניה טוענים שהשוורצגלבן כבר מצאו מחליף – מקסוול קורנה מליון. אגב, 25 אחוזים מעסקת דמבלה יגיעו לקבוצתו הקודמת, ראן.

עוסמאן דמבלה. המעבר מתקרב (טוויטר)
עוסמאן דמבלה. המעבר מתקרב (טוויטר)

בספרד מדווחים שלמרות הניסיונות של מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי להפעיל את סעיף השחרור של סרג'י רוברטו (40 מיליון יורו), השחקן עצמו לא רוצה לעזוב את ברצלונה, והקבוצה מתכוונת להאריך את חוזהו ולהגדיל בצורה משמעותית את סעיף השחרור. ארדה טוראן לעומת זאת צפוי לחתום בימים הקרובים בגלאטסראיי, שתשלם עשרה מיליון יורו.

הבלם הקולומביאני ירי מינה נותח בכף רגלו וייעדר כחמישה שבועות, למרות זאת מחזיקת הגביע הספרדי רוצה לנצל את ההדחה של פלמייראס מגביע ליברטדורס ולהחתימו באופן מיידי תמורת 12 מיליון יורו.

פליפה קוטיניו. הוא רוצה, ליברפול לא משחררת (AFP)
פליפה קוטיניו. הוא רוצה, ליברפול לא משחררת (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי