צפו בתקציר: 1:3 משוגע לריאל מדריד בברצלונה. כריסטיאנו רונאלדו כבש והורחק

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: AFP

משחק ראשון מטורף ב"סופר קופה": פיקה העלה את הבלאנקוס ליתרון בשער עצמי, מסי השווה בפנדל מפוקפק. הפורטוגלי שכבש את השני הורחק אחרי התחזות ודחף את השופט. אסנסיו חתם את התוצאה

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה בסופר-קאפ האירופי, ריאל מדריד עשתה צעד משמעותי לעבר תואר נוסף העונה כשגברה בקאמפ נואו 1:3 על ברצלונה במסגרת המשחק הראשון ב"סופר קופה", כשבמוקד היה כריסטיאנו רונאלדו שנכנס במחצית השנייה, כבש את השער השני והורחק לאחר מכן בצהוב שני.



הבלאנקוס, ללא הפורטוגלי שפתח על הספסל, הציגו עדיפות מסויימת בכר הדשא והגיע ליותר הזדמנויות בראשות איסקו, אך לא הצליחו לסכן את השער של מארק אנדרה טר שטגן. גם ברצלונה לא הגיעה למצבים מסוכנים בצד השני והקבוצות ירדו להפסקה ב-0:0. במחצית השנייה לעומת זאת, דברים נראו אחרת לגמרי.

 



ריאל מדריד פתחה טוב יותר וכבר בדקה ה-49 כדור רוחב של מרסלו הגיע דווקא לג'רארד פיקה, שדחק את הכדור לשער קבוצתו והעלה את היריבה המרה ל-0:1. השער העיר את הבלאוגרנה שהתחילו לסכן יותר את השער של קיילור נבאס, כשבין לבין כריסטיאנו רונאלדו עלה מהספסל בדקה ה-58 במקום קארים בנזמה, לקול שריקות הבוז של יושבי הקאמפ נואו. הפורטוגלי אגב, עשה היסטוריה אישית כשהשתווה לאלפרדו די סטפאנו עם 396 הופעות במדים הלבנים.



פיקה. העלה ליתרון את הקבוצה הלא נכונה (AFP)


האווירה הלכה והתחממה ובדקה ה-75 לואיס סוארס שניסה להגיע לכדור עומק מול קיילור נבאס צלל ברחבה וזיכה את את בארסה בפנדל מפוקפק. את ליאו מסי זה לא עניין והוא ניצל את ההזדמנות כדי להשוות ל-1:1. חמש דקות לאחר מכן מתפרצת של ריאל מדריד הסתיימה במסירה של איסקו לרונאלדו, שכדרר מול פיקה וסובב כדור לפינה הימנית הגבוהה של טר שטגן כדי להחזיר את היתרון לקבוצתו, 1:2 לריאל מדריד. הפורטוגלי חגג כהרגלו בהפגנתיות כשהוריד חולצה, דבר שעלה לו ביוקר שתי דקות לאחר מכן.


בדקה ה-82 רונאלדו קיבל קיבל צהוב שני על התחזות ברחבה, והשאיר את הבלאנקוס בעשרה שחקנים. הפורטוגלי יחמיץ את הגומלין ביום רביעי בסנטיאגו ברנבאו, ועשוי להיות מורחק למשחקים נוספים אחרי שגם דחף את השופט. למרות הכל, מרקסו אסנסיו שנכנס כמחליף לא רצה לתת לזינדין זידאן יותר מדי סיבות לדאגה ובדקה ה-90 בעט ישר לחיבורים של טר שטגן וקבע 1:3 לריאל מדריד בסיום.

 


רונאלדו. שער והרחקה תוך שתי דקות (AFP)



הגומלין כאמור, ייערך בלילה שבין רביעי לחמישי (00:00, שידור ישיר בספורטHD1) בסנטיאגו ברנבאו, רגע לפני פתיחתה של הליגה הספרדית בשבת הקרובה.


הרכבים

ברצלונה: אנדרה טר שטגן, אלייש וידאל, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה (סרג'י רוברטו 68), איבן ראקיטיץ' (פאקו אלקאסר 83), ג'רארד דאולופאו (דניס סוארס 59), ליאו מסי, לואיס סוארס.  

ריאל מדריד: קיילור נבאס, דני קרבחאל, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, קאסמירו, טוני קרוס, מתיאו קובאצ'יץ' (מרקו אסנסיו 68), איסקו, גארת' בייל (לוקאס ואסקס 81), קארים בנזמה (כריסטיאנו רונאלדו 58). 


מהלך המשחק
דקה 2: טר שטגן איבד כדור שהגיע לקובאצ'יץ'. הקרואטי בעט כדור מכ-30 מטרים, ישר לידיים של השוער.


דקה 10: סוארס קיבל כדור ברחבת בריאל מדריד ובעט לשער, נבאס עצר.


דקה 17: איסקו פרץ משמאל, עבר את וידאל בכדרור ובעט לרשת החיצונית.



איסקו. עושה חיים קשים להגנת הבלאוגרנה (AFP)


דקה 25: בייל הכשיל את מסי כ-20 מטרים מהשער. הארגנטינאי בעט את הכדור החופשי סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של נבאס.


דקה 30: קאסמירו עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, טר שטגן עצר.


דקה 36: איסקו פרץ משמאל והעביר רוחב לבייל, שבעט חזק לשער, אך טר שטגן הדף לקרן.


דקה 47: מסי פרץ לרחבה בכדרור אבל נעצר על ידי וראן. במקביל, רונאלדו קם להתחמם.


דקה 49: 0:1 לריאל מדריד! מרסלו רפץ בשמאל ושלח רוחב לרחבה, פיקה גלש ודחק את הכדור לשער קבוצתו.



רונאלדו חוגג את שער היתרון עם אסנסיו על הספסל (AFP)


דקה 53: ברצלונה כמעט משווה. וידאל שלח כדור רוחב משמאל שהגיע לדאולופאו. הספרדי ניסה למסור למסי מול השער אך הכדור פספס את הארגנטינאי.


דקה 55: החמצה אדירה לריאל מדריד. בנזמה פרץ לרחבה משמאל, השכיב את פיקה בדריבל ומסר רוחב לקרבחאל. המגן הספרדי בעט את הכדור למשקוף.


דקה 58: רונאלדו עלה מהספסל במקום בנזמה.


דקה 59: כדור קרן מימין הגיע לסוארס שנגח לשער, נבאס הציל נהדר לעוד קרן.


דקה 64: וראן כמעט שיחזר את השער של פיקה. כדור של הקטאלונים הגיע לבלם הצרפתי, שהדף את הכדור החוצה.


דקה 70: הגבהה מימין הגיעה לרונאלדו שניסה את מזלו בנבחרת, הכדור הלך החוצה.


דקה 73: דניס סוארס השתלט על כדור ברחבה והעביר רוחב לבוסקטס, שמשבעה מטרים בעט מעל המשקוף.


דקה 75: ברצלונה משווה ל-1:1! ניסה להגיע לכדור עומק וצלל ברחבה, מסי ניצל את ההזדמנות כדי להשוות מהנקודה הלבנה.


דקה 80: ריאל מדריד עולה ל-1:2! מתפרצת של הבלאנקוס הסתיימה במסירה של איסקו לרונאלדו, הפורטוגלי כדרר מול פיקה והפציץ מחוץ לרחבה לפינה הימנית הגבוהה של טר שטגן.



רונאלדו והחגיגה שעלתה ביוקר (AFP)


דקה 82: ריאל מדריד נשארה בעשרה שחקנים. רונאלדו קיבל צהוב על התחזות ברחבה, שהיה השני שלו אחרי שחגג את השער בהורדת חולצה.


דקה 90: 1:3 לריאל מדריד! מתפרצת הסתיימה בבעיטה של אסנסיו המחליף בעט כדור לחיבורים של טר שטגן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי