צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את ווסטהאם, צמד ללוקאקו

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | צילום: AFP

פתיחת עונה אדירה לשדים האדומים. הבלגי הרשים בהופעת הבכורה שלו, מרסיאל ופוגבה השלימו ונתנו למוריניו לא מעט סיבות להיות אופטימי

(גודל טקסט)
המחזור הראשון לעונת 2017/18 בפרמייר-ליג ננעל הערב כשמנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את ווסטהאם והרכש רומלו לוקאקו הרשים עם צמד. מוקדם יותר גברה טוטנהאם בחוץ 0:2 על ניוקאסל.


מנצ'סטר יונייטד – ווסטהאם 0:4

האם רוחות חדשות נושבות באולד טראפורד? אחרי שדישדשה בקדם העונה והפסידה 2:1 לריאל מדריד בסופר-קאפ האירופי, מנצ'סטר יונייטד נתנה למנג'ר ז'וזה מוריניו סיבות להיות מרוצה. השחקנים הציגו יכולת מרשימה באולד טראפורד כשבראשם שחקן הרכש רומלו לוקאקו שכבש צמד בהופעת הבכורה שלו בפרמייר-ליג במדי הקבוצה.




השדים האדומים שלטו מהרגע הראשון, אך לא הצליחוו להגיע למצב ממשי מול השער של ג'ו הארט. רק בדקה ה-33 מרקוס ראשפורד פרץ משמאל לאורך חצי מגרש, חתך למרכז ושלח מסירת עומק ללוקאקו. הבעיטה של הבלגי פגעה בקורה ונכנסה לרשת, בדרך ל-0:1 ושער הליגה הראשון שלו באדום.



מוריניו. סיבות לאופטימיות (Gettyimages)


המומנטום נשאר בצד של יונייטד ובדקה ה-52 הנריך מחיטריאן הגביה כדור חופשי משמאל, לוקאקו התרומם גבוה ונגח לרשת את שערו השני שהכפיל את היתרון לקבוצתו. יונייטד המשיכה להגיע ללא מעט הזדמנויות שלא נוצלו, כשבצד השני שחקני הרכש מרקו ארנאוטוביץ' וחאבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס שפגש את האקסית, לא הרשימו.

כשכבר היה נראה שהלוקאקו יהיה הכובש היחיד של יונייטד במשחק, כדור עומק של הנריך מחיטריאן מצא את אנתוני מרסיאל המחליף שכבש את ה-0:3, ושלוש דקות אחר כך בישל החלוץ הצרפתי לבן ארצו פול פוגבה, שהפציץ מקצה הרחבה את וקבע 0:4 מרשים במיוחד לשדים האדומים בסיום. במחזור הבא תפגוש תתארח מנצ'סטר יונייטד אצל סוונזי, שסיימה באת המחזור בתיקו מאופס עם סאות'המפטון. הקדושים אגב, יפגשו בשבוע הבא את ווסטהאם שתנסה להתאושש מההפסד ולחפש נקודות ליגה ראשונות.


פוגבה ולוקאקו. תחילתו של שיתוף פעולה מבטיח? (Gettyimages)

 

הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אנטוניו ולנסיה, אריק באיי, דיילי בלינד, נמניה מאטיץ', חואן מאטה (מרוואן פלאיני 76), פול פוגבה, הנריך מחיטריאן (ג'סי לינגארד 88), מרקוס ראשפורד (אנתוני מרסיאל 80), רומלו לוקאקו.
ווסטהאם: ג'ו הארט, פבלו סבאלטה, ווינסטון ריד, אנג'לו אוגבונה, ארתור מסואקו (ארון קרסוול 81), מארק נובל (דקלאן רייס 61), פדרו אוביאנג, אדימילסון פרננדס (דיאפרה סאקו 60), מרקו ארנאוטוביץ', אנדרה אייו, חאבייר הרננדס.
 

 

מהלך המשחק

דקה 18: כדור עומק של יונייטד הגיע לבלינד בצד שמאל של הרחבה. ההולנדי נהדף על ידי הארט אבל השתלט על הריבאונד ומסר רוחב ללוקאקו, שנבלם על ידי ההגנה.


דקה 27: כדור עומק נהדר של פוגבה מצא את מאטה, שניסה לשלוח רוחב ללוקאקו בתוך הרחבה, אך הגנת הפטישים הדפה לקרן.


דקה 33: 0:1 למנצ'סטר יונייטד! ראשפורד פרץ משמאל לאורך חצי מגרש, חתך למרכז ושלח מסירת עומק ללוקאקו. הבעיטה של הבלגי פגעה בקורה ונכנסה לרשת, בדרך לשער הליגה הראשון שלו באדום.



לוקאקו. חגג את היתרון עם מבשל השער (AFP)


דקה 49: כדור עומק של פוגבה הגיע לראשפורד שפרץ לרחבה וניסה לבעוט לפינה הימנית של הארט, אבל הכדור הלך החוצה.


דקה 52: 0:2 למנצ'סטר יונייטד! מחיטריאן הגביה כדור חופשי משמאל מרחבה, לוקאקו התרומם גבוה ונגח לרשת של הארט כדי להכפיל את היתרון ולהשלים צמד.



לוקאקו. צמד במשחק הבכורה (AFP)


דקה 58: הגבהה משמאל הגיעה לראש של ארנאוטוביץ', שנגח למשקוף.


דקה 62: מחיטריאן פרץ משמאל, חתך למרכז  ובעט שטוח מקצה הרחבה לידיים של הארט.


דקה 65: ראשפורד בעט כדור מסובב מקצה הרחבה, שפגע בקורה הימנית.


דקה 71: ולנסיה פרץ מימין והגביה לרחבה כדור שהגיע לבלינד. ההולנדי בעט חזק מהאוויר והכדור פגע בדשא וטס מעל לשער של הארט.



מרסיאל ופוגבה. הפכו את זה לתבוסה (AFP)


דקה 87: 0:3 למנצ'סטר יונייטד! מחיטריאן שלח כדור עומק למרסיאל המחליף שכבש מקרוב את השלישי.



דקה 90: 0:4 למנצ'סטר יונייטד! פוגבה קיבל כדור ממרסיאל, פרץ מהמרכז והפציץ מקצה הרחבה את הרביעי לשדים האדומים.



ניוקאסל – טוטנהאם 2:0
(צפו בתקציר)

למרות שלא ביצעה שום רכש משמעותי עד כה, טוטנהאם פתחה ברגל ימין את את עונת 2017/18 כשגברה 0:2 על ניוקאסל בסנט ג'יימס פארק. במחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים מלבד הפציעה של פול דאמט מהמגפייז בדקה השמינית, אך כבר בתחילת המחצית השנייה העולה החדשה לליגה הבכירה נשארה בעשרה שחקנים אחרי שג'ונג'ו שלבי ביצע עבירה אלימה על דלה עלי וראה את הכרטיס האדום.



דלה עלי עם השער הראשון שלו ושל טוטנהאם העונה (AFP)


בדקה ה-60 הספרס עלו ל-0:1 אחרי שכדור עומק נהדר של כריסטיאן אריקסן מצא את דלה עלי שדחק מקרוב את היתרון. שבע דקות לאחר מכן מהלך קבוצתי יפה של שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו הסתיים בכדור עומק נוסף, שהגיע הפעם הפליימייקר הדני ברחבה. אריקסן הסיט את הכדור לבן דיוויס הצעיר שהכפיל את היתרון שנשמר עד שריקת הסיום.


בשבוע הבא מחכה לטוטנהאם מבחן לא פשוט כשתארח את האלופה צ'לסי שהפסידה אתמול לברנלי, כשניוקאסל תתארח אצל האדרספילד בקרב בין שתיים מהעולות החדשות לפרמייר-ליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי