בעקבות דחיפת השופט: רונאלדו הורחק מחמישה משחקים

רונאלדו
רונאלדו | AFP

הכוכב הפורטוגלי של ריאל מדריד זעם לאחר האדום שנשלף לו ב-1:3 על ברצלונה ונענש, זידאן: "השופט החמיר". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
ברצלונה ספגה אמש (ראשון) נוקאאוט ראשון בעידן שאחרי ניימאר. 1:3 גדול של ריאל מדריד בקאמפ נואו למרות הרחקת כריסטיאנו רונאלדו העניק לבלאנקוס מקדמה רצינית בדרך לזכיה בסופרקאפ הספרדי לפני הגומלין (בלילה שבין רביעי לחמישי, 00:00, ספורט1). זו תהיה זכיה שביעית של המאמן זינדין זידאן בתואר מאז הגיע לריאל מדריד וגמר שישי רצוף שהוא לא מפסיד בו.


האירוע המרכזי במשחק הסוער היה ההרחקה של הכוכב הפורטוגלי של האלופה. בדקה ה-81 הוא כבש שער אדיר וקיבל כרטיס צהוב לאחר שהוריד את החולצה. בקושי חלפו שתי דקות והוא ספג את הצהוב השני בעקבות נפילה ברחבה לאחר ספק הכשלה של סמואל אומטיטי. רונאלדו הזועם הגיב בדחיפה קלה בגבו של השופט ונענש על ידי ההתאחדות הספרדית בהרחקה לחמישה משחקים (הגומלין בסופר-קאפ וארבעת המחזורים הראשונים בליגה).


צפו בתקציר: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:4 את ווסטהאם, צמד ללוקאקו


זינדין זידאן שרשם שלושה משחקים ללא הפסד בקאמפ נואו אמר: "ההרחקה של רונאלדו מעצבנת אותי. האדום אכזרי מדי. זו הרחקה חמורה מדי. היה לנו משחק גדול וכרגיל אני לא רוצה לבקר את השופט. אולי לא היה פנדל על רונאלדו, אבל הצהוב השני חמור. ננסה לערער על זה. עם עשרה שחקנים נלחמנו והאמנו בניצחון עד לסיום".


Cristiano Ronaldo has equaled Alfredo Di Stefano's game record for Real Madrid. 396 games, but 100 more goals. [Bleacher Report] pic.twitter.com/ytZHcC8mFh

— Cristiano Ronaldo (@Cr7Fran4ever) August 14, 2017

הרוטציה: "זו רק מחצית ראשונה ועכשיו יהיה הגומלין. אין לי הרכב א' והרכב ב'. כולם מוכנים לשחק אם זה 30, 60 או 90 דקות".


השער של אסנסיו: "אני לא מופתע הוא פשוט פנומנלי. הוא נכנס מהר לעניינים כמחליף ועשה את השינוי, אבל אסור לנו לחגוג יותר מיום אחד. הקרב הזה לא נגמר. מתיאו קובאצ'יץ' היה ענק והכנו אותו טוב למשחק ואיסקו גם לא הפתיע אותי. מיום שחתם בריאל ידעתי שהוא יכול להיות שחקן גדול אם קצת נשדרג אותו".


כריסטיאנו רונאלדו מורחק. נענש בחומרה (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו מורחק. נענש בחומרה (AFP)


סרחיו ראמוס יצא להגנת רונאלדו אחרי ההרחקה וטען שלא ביים נפילה ברחבה: "אני בטוח שרונאלדו איבד את שיווי המשקל ברחבה ולא נפל סתם. אנחנו חייבים לערער בגלל שנשארנו בלי שחקן חשוב לגומלין. אני בטוח שהשופט ראה בברור שלא היה פנדל על סוארס. אני יכול רק לברך את אסנסיו ואני מאושר עבורו. בכל פעם שהוא על המגרש הוא עושה את ההבדל". 


"מארקה" כתב שאסנסיו משקף את הפער בין ריאל לברצלונה. "מרגע שזידאן ראה אותו מתאמן הבין שיש לו יהלום. מה שהוא עשה בקאמפ נואו שייך רק לכדורגלנים הגדולים בעולם". הוא כבש שער בכורה בכל מסגרת בה שיחק לראשונה במדי הבלאנקוס. (סופרקאפ אירופי, ליגה, גביע ספרדי, ליגת האלופות, גמר אלופות וסופרקאפ ספרדי).


Marco Asensio has scored on his Real Madrid debuts in:

⚽️ La Liga
⚽️ Champs League
⚽️ Copa
⚽️ UEFA Super Cup
⚽️ Supercopa

What a talent. pic.twitter.com/C1WmDQFYP9

— GeniusFootball (@GeniusFootball) August 14, 2017

אגב מי שנבחר למצטיין במשחק לא היה אסנסיו אלא איסקו שנתן הצגה משלו. בצד המאכזב, אלייש וידאל ששוב לא הוכיח את עצמו במדי הבלאוגרנה וצויין כחולייה חלשה בהגנה.


ברצלונה נראתה כאמור בלי רעיונות, עייפה, עם הגנה מחרידה וגם ליאו מסי חוץ מהפנדל לא עשה הרבה. ג'רארד פיקה כבש שער עצמי והקבוצה נראית כמי שצריכה סטירה אמיתית ושינוי. המצלמות אף הוכיחו שלואיס סוארס ביים נפילה ולא הוכשל על ידי קיילור נבאס.


המאמן ארנסטו ואלוורדה טען: "התוצאה משקרת. לא היינו בפער גדול כל כך מריאל מדריד. שיחקנו טוב, הפער בשערים לא משקף זאת. הקישור שלהם היה חזק מאוד ועשה לנו בעיות. ללא ספק איסקו ואסנסיו שחקנים גדולים, אבל שום דבר לא נגמר בגומלין למרות שיש לנו יריבה קשה ויהיה קשה להפוך את התוצאה. נורמלי שמצב הרוח לא טוב. אנחנו צריכים להטעין את עצמנו מחדש".



צריכה סטירה, ברצלונה על הרצפה (Gettyimages)


על ג'רארד דאולפאו שנכנס לנעליים של ניימאר: "הוא שחקן עם פוטנציאל שהולך להישאר כאן ועוד ישחק". 


פיקה נבחר לשחקן המאכזב אחרי שכבש שער עצמי וחיקה את דייגו מראדונה כשניסה לכבוש בדקה ה-27 בידו. שער עצמי שישי במשחקי הקלאסיקו. תיירים שישבו בקאמפ נואו שרו נגדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי