ברצלונה חולמת על רמונטדה: "כשהיא פצועה הכל יכול להיות"

ליאו מסי
ליאו מסי | צילום: AFP

בקטאלוניה נזכרים במהפך מול פ.ס.ז' ובניצחון בברנבאו אשתקד לקראת גומלין ה"סופר קופה" הלילה (23:50, ספורטHD1). ואלוורדה יעלה עם שלושה בלמים ושני חלוצים. אוהדי ריאל התגרו בפיקה

(גודל טקסט)
 אחרי שביצעה מהפך בלתי אפשרי נגד פאריס סן ז'רמן ברבע גמר ליגת האלופות, ברצלונה מאמינה שהיא תוכל לבצע הלילה (23:50, שידור ישיר בספורטHD1) עוד "רמונטדה", הפעם נגד ריאל מדריד. בארסה תגיע לסנטיאגו ברנבאו במסגרת משחק הגומלין של ה"סופר קופה", אחרי שהפסידה 3:1 במשחק הראשון.


"הגאווה של ברצלונה נפגעה, וכשהיא פצועה היא מסוגלת לכל דבר", נכתב ב"מונדו דפורטיבו", שמתעלם מהעובדה שריאל מדריד נראית כיום פשוט טוב יותר. לדברי העיתון, המשחק יהיה הפעם יותר מאוזן בגלל שלמרות שברצלונה תחסר את ניימאר שעזב, הבלאנקוס יהיו ללא כריסטיאנו רונאלדו המורחק.




ליאו מסי היה מי שכבש את שער הניצחון במשחק הליגה האחרון שנגמר ב-2:3 לבארסה בברנבאו, וכזכור הוריד את החולצה והתגרה באוהדי ריאל מדריד. בברצלונה מאמינים שניתן לעשות זאת שוב למרות שגם אינייסטה ייעדר בגלל בעיות בשרירים וסרג'י רוברטו עשוי לשחק במקומו בקישור. גם דניס סוארס, פאקו אלקאסר ונלסון סמדו עשויים לפתוח כשמי שעשוי לרדת לספסל הוא ג'רארד דאולופאו שאכזב כמחליפו של ניימאר.


המאמן ארנסטו ואלוורדה רוצה לשחק עם שלושה בלמים כדי לשחרר את ג'ורדי אלבה ואלייש וידאל למשימות התקפיות, ולכן חאבייר מסצ'רנו עשוי לשחק לצד סמואל אומטיטי וג'רארד פיקה במרכז ההגנה. במקרה כזה, ואלוורדה יעלה עם שני חלוצי חוד, מסי ולואיס סוארס.


Messi, el terror del Bernabéuhttps://t.co/UoucxO4FKspic.twitter.com/dbhTOxc1Hp

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) August 16, 2017


זה יהיה גמר הסופר קופה החמישי בין ריאל מדריד וברצלונה בברנבאו. בראשון ניצחה הקבוצה מבירת ספרד בגביע שהיה קרוי "גביע החנרליסימו פרנקו" ב-1968. הבלאנקוס זכו גם ב-1990, 1997, וב-2012, שהייתה גם הזכיה האחרונה שלהם בתואר.


בברצלונה מודאגים גם מיכולתו של לואיס סוארס, שכבש עד כה רק שער אחד במשחקי ברצלונה, ב-223 דקות במשחקי ידידות ו-90 רשמיות. האורוגוואי כבש רק בניצחון 0:5 על שאפקואנסה בגביע גאמפר והחמיץ הזדמנות טובה מול ריאל מדריד.


בספרד פרסמו שהסיבה לכך שהמשחק מתחיל ב-23:00 (שעון מקומי) וחצות בישראל, היא שיש הסכם בין אופ"א ואירגון הקבוצות האירופי שמשחקים לא ישוחקו במקביל לליגת האלופות, והיום יתקיימו משחקים בפלייאוף העלייה לליגת האלופות, בהם גם משחק של סביליה נגד באשקשהיר בטורקיה.



סוארס. יחזור למצוא את הרשת? (Gettyimages)


משחקים בליגות נמוכות או במפעל לא בכיר יכולים להתקיים, אבל לא משחק כמו הסופר קופה ולכן המשחק בספרד יתחיל היום, ויסתיים למעשה מחר. באנגליה אגב, לא עושים חשבון להסכם הזה ושיחקו בפרמייר-ליג בשעה שהתקיים משחק בליגת האלופות.


כחמישים אוהדים של ריאל מדריד חיכו לפיקה ליד בית המלון בו מתגוררת ברצלונה והחלו לצעוק לעבר הבלם: "הוא נשאר, הוא נשאר" כשהם מתלוצצים על הפוסט שהעלה בזמנו לאינסטגרם שלו בו צולם עם ניימאר והצהיר שהוא נשאר בברצלונה.


הרכב משוער: מארק-אנדרה טר שטגן, ג'ורדי אלבה, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, אלייש וידאל, איבן ראקיטיץ', סרחיו בוסקטס, סרג'י רוברטו, ליאו מסי, לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי