העוני, המאמנים וההערצה לברצלונה: עוסמאן דמבלה נחשף

דמבלה
דמבלה | Gettimages

"יצאתי מהפשע ברחובות", "למדתי המון מטוכל", "אומטיטי חבר כמו אח", "אוהב פלייסטיישן ואינסטגרם". הרכש החדש של ברצלונה חושף הכל

(גודל טקסט)
עוסמאן דמבלה חווה שבוע חלומי לאחר שהוצג בברצלונה כרכש השני הכי יקר בהיסטוריית ההעברות בעולם. הצרפתי סיפק ראיון והצצה לחייו בערוץ הטלויזיה של המועדון. "מגיל צעיר היינו חבורה של ילדים ומה שעשינו בעיקר זה לשחק כדורגל. בסך הכל החברים שלי היו חבר'ה שקטים ומה שהכי אהבתי זה לשחק כדורגל". הוא החל בקבוצת הנוער של אברו במחוז נורמנדי משם עבר לראן. "שיחקתי ברחובות, היתה סביבה עניה מאוד, הרבה פשע אבל יצאתי מזה", הוסיף.


היסודות: "מגיל עשר הייתי משחק עם החברים. זה ספורט לא קל אם אין לך טכניקה והייתי צריך ללמוד אותה. כבר אז שיחקתי גם על מגרש גדול עם שבעה שחקנים".




התמיכה בבית
: "המשפחה תמיד חשובה ואמא שלי פאטימה תמיד ליוותה אותי כשהייתי באברו ובראן, אבל גם היו לי ימים שהייתי בודד, כי המשפחה היתה עסוקה בעבודה ולא היתה יכולים להיות תמיד לצידי".


המאמנים לאורך הקריירה
: "לא היה לי קשה להסתדר בראן, כי הכרתי את העיר אחרי שביליתי שם במחנה קיץ. התאקלמתי בלי בעיות ותמיד הסתדרתי עם כולם. כך היה גם בבוגרים וגם בדורטמונד. כולם אהבו אותי בחדר ההלבשה. אין לי אויבים".


Video: Dembele's first training with Barcelona #fcblive [via @VidaBlaugrana2] pic.twitter.com/utABXqY3qS

— Barcastuff (@barcastuff__) August 29, 2017



הלמידה מתומאס טוכל מאמנו בדורטמונד
: "למדתי ממנו המון. הוא אף פעם לא היסס לומר לי מה טוב ומה לא נכון במשחק שלי. בדורטמונד היתה אווירה מיוחדת ומדהימה בחדר ההלבשה ובאצטדיון. היינו חבורה של צעירים עם ותיקים. גרמנים וזרים וזה עבד מצוין. החברים הכי טובים שלי היו פייר-אמריק אובמיאנג ורפאל גררו, אבל היה לי כיף עם כולם".


ההערצה לברצלונה: "ראיתי אז הרבה משחקים ואהבתי לראות את רונאלדיניו, צ'אבי וליונל מסי שהשתפר בכל שנה. זכרתי טוב את ארבעת השערים מול ארסנל בליגת האלופות ב-2009/10 כשברצלונה ניצחה 1:4 בקאמפ נואו ומסי הבקיע את כולם. הערצתי אותו וגם את דויד וייה".



מעריץ של בארסה כבר שנים, דמבלה (AFP)


הרושם הראשוני שלו מקאמפ נואו
: "מרשים מאוד. האווירה מדהימה בתוך האצטדיון וגם מחוצה לו. אני אוהב את העובדה שיש לי כבר לפחות חבר אחד בקבוצה וזה סמואל אומטיטי. שחקן גדול וחבר נפלא. אנחנו מדברים על הכל".


תחביבים מחוץ לכדורגל: "אוהב את הראפר הצרפתי MHD ואני שומע המון מהמוזיקה שלו. אני משחק המון בפלייסטיישן בעיקר את המשחק של מריו.  אוהב את הסדרה 'נרקוס' (משודרת בנטפליקס) על סוחרי הסמים ואוהב להעלות פוסטים באינסטגרם. אני חושב שזה מאוד חשוב להיות בקשר עם האוהדים שלך. אני גם רואה לפחות שני משחקי כדורגל בשבוע במגרשים".



מתרגש בקאמפ נואו, דמבלה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי