ואלוורדה: "מאוד מרוצה מדמבלה". אינייסטה רמז על עזיבה?

מסי, דמבלה וסוארס
מסי, דמבלה וסוארס | AFP

בברצלונה מתמוגגים מה-0:5 על אספניול, בו מסי כבש שלושער והרכש מדורטמונד עלה מהספסל ובישל לסוארס: "הרעיון שהם יתרגלו לשחק ביחד". הקשר הודה: "הראש והלב יחליטו מה יהיה. המצב מוזר"

(גודל טקסט)

 רק לפני מספר שבועות ברצלונה נחשבה לקבוצה שנקלעה למשבר גדול, כזו שהולכת לסבול העונה מהיריבה המושבעת והמבריקה ריאל מדריד שתזכה באליפות קלה על חשבונה, אבל אחרי שלושה מחזורים בלבד הבלאנקוס מקרטעים וברצלונה כבר עם ארבע נקודות יתרון, בזכות שלושה ניצחונות רצופים.

אתמול (שבת) ניצחה בארסה את אספניול 0:5 בדרבי, בו כבש שלושה שערים ליאונל מסי, ובקאמפ-נואו נזכרו ובפעם האחרונה שבארסה הקדימה את ריאל מדריד בטבלה – לפני 17 חודשים, בעונת 2015/16. בברצלונה גם מרוצים ממאזן הכוחות בדרבים מול אספניול, כשמאז ההפסד ב-2009 היא עם מאזן שערים מדהים של 2:31.

"מונדו דפורטיבו" כתב שמסי הוא "האדון של הדרבים" אחרי שכבש בפעם ה-42 בקריירה שלו שלושער במשחק ולמעשה בעשרת המשחקים האחרונים בקאמפ נואו בליגה לא כבש רק פעם אחת. ג'רארד פיקה כבש שער רביעי בדרבים מול אספניול (שניים בליגה ושניים בגביעים).

עוסמן דמבלה פתח על הספסל, אבל עלה מהספסל ובישל ללואיס סוארס את שערו הראשון העונה בדקה ה-90. המאמן ארנסטו ואלוורדה, אחד שלא מרבה לחייך, אמר בסיום: "הפער מריאל מדריד עוד לא אומר כלום, אבל זה תמיד טוב להיות צעד אחד לפניהם. בניתי את המשחק של הקבוצה לפי השחקנים שיש לי בהתקפה. ג'רארד דאולפאו יכול לעזור, ג'ורדי אלבה מגיע מאחור וגם אנדרס אינייסטה תורם".


סוארס, מסי ודמבלה. השלישיה החדשה של ברצלונה (AFP)


הבכורה של דמבלה והשערים של מסי
: "לא בכל יום שחקן כובש שלושה שערים בדרבי. הרעיון הוא שדמבלה, מסי וסוארס ישחקו כמה שיותר ביחד כדי להתרגל זה לזה. בינתיים אני מאוד מרוצה מהבישול של דמבלה. יש לשלושתם הרבה מאוד איכות. הקריאות לברתומאו להתפטר? זכותם של האוהדים".

בסיום אנדרס אינייסטה נשאל על הארכת החוזה שמסתיים בקיץ 2018: "הדבר היחיד שאני רוצה זה שתהיה לי עונה גדולה. הראש והלב שלי יחליטו מה יהיה עתידי. בכל מצב זה הבית שלי, אם אשאר או אלך. אני לא מוציא דברים החוצה מהמועדון. דיברתי עם הנשיא, אבל לא רציתי לסתור את דבריו (אמר שיש סיכום עקרוני ואינייסטה הכחיש. י.ז.). כשאומרים שהחוזה סגור והוא לא אז צריך להבהיר את המצב שכרגע הוא קצת מוזר".


אינייסטה. רומז על עזיבה למרות הכל? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי