ראמוס: הפכו אותנו מהקבוצה הטובה בעולם לקבוצת אשליות

טוני קרוס
טוני קרוס | AFP

בספרד עוסקים בהשמטת הנקודות של הבלאנקוס ובמכת ההיעדרויות בחלק הקדמי של זידאן, הבלם זועם על הביקורת

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

ריאל מדריד פתחה את העונה עם זכייה בסופר-קאפ האירופי והסופר-קאפ הספרדי וקיבלה מחמאות מכל עבר, אבל אחרי ה-1:1 אתמול (שבת) מול לבאנטה הצנועה בסנטיאגו ברנבאו החלו הביקורות ואפילו דיבורים על משברון.

לפי דיווחים בתקשורת המדרידאית סרחיו ראמוס אמר לחבריו בחדר ההלבשה: "סיימנו פעמיים בתיקו וכבר התקשורת שוחטת אותנו. לאנשים בכדורגל יש את הזיכרון הכי קצר בעולם. בתוך כמה ימים הפכנו מהקבוצה הכי טובה בעולם לקבוצה של אשליות". במועדון אומרים שהשחקנים צריכים להיות יותר מרוכזים, ולמזלם עכשיו יש להם משחק נוח מול אפואל ניקוסיה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

ב"מארקה" עוסקים במשבר ההתקפי של הבלאנקוס. החלוץ קארים בנזמה ייעדר בין חודש לחודש וחצי בשל פציעה. המאמן זינדין זידאן לא ממש התרשם מיכולתו של בורחה מאיורל, אבל הוא יצטרך להשתמש בו במשחקים הבאים וכמו כן גם שחקן הרכש תיאו הרננדס עשוי לעבור לשחק בתפקיד קדמי יותר. גם הרחקת מרסלו היא פגיעה בחלק ההתקפי. בתוכנית הרדיו הפופולרית "אל טרנזיסטור" טענו שגארת' בייל מתקשה לתפקד כחלוץ חוד.

משחק הליגה הבא של ריאל מדריד יהיה באנואטה מול ריאל סוסיאדד, שתמיד מקשה במגרשה הביתי לגדולות בעיות. כריסטיאנו רונאלדו אומנם ישחק נגד אפואל בצ'מפיונס, אבל ימשיך לרצות את עונש ההרחקה גם מול הבאסקים.

כריסטיאנו רונאלדו. חסרונו מורגש (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. חסרונו מורגש (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי