אסנסיו: ריאל מדריד יכולה להירגע, לא אעזוב לפ.ס.ז'

מרקו אסנסיו
מרקו אסנסיו | AFP

הכוכב הצעיר בראיון מרתק: "בשבילי רונאלדו מס' 1", "זידאן אמר שמאז מסי הוא לא ראה רגל שמאל כמו שלי", "ברצלונה התעניינה, אבל כשריאל התקשרה לא חשבתי פעמיים", "ואן ניסטלרוי ביקש שאייצג את הולנד"

(גודל טקסט)

מרקו אסנסיו, אחד הכוכבים הצעירים הגדולים בעולם, התראיין לתוכנית רדיו בספרד ודיבר על ההשוואות המוקדמות לליונל מסי, האפשרות שהייתה לו לשחק בברצלונה והניסיונות לשכנעו לעבור לייצג את הולנד.

ההשוואות למסי: "זינדין זידאן אמר לי שמאז מסי הוא לא ראה רגל שמאל כמו שלי. זה מאוד החמיא לי, כי מסי הוא אומן. האמת שכריסטיאנו רונאלדו בשבילי הוא מספר 1. אני מת על המסירות הארוכות של טוני קרוס, וסרחיו ראמוס הוא עבורי המנהיג מספר אחד בכדורגל".

האפשרות שהייתה לו לשחק בברצלונה: "אחרי שהתחלתי לשחק במאיורקה ברצלונה התעניינה. אבל אחרי שהתקשרו אלי מריאל מדריד ואמרו לי שהם רוצים אותי לא חשבתי פעמיים".

נבחרת לאומית: "רוד ואן ניסטלרוי התקשר אליי ושאל אם אני רוצה לשחק עבור הולנד. הוא נתן לי לדבר עם מאמן הנבחרת שאמר לי שהם רוצים אותי בכל מחיר, אבל לא היססתי לשחק עבור ספרד".

העתיד: "יש לי סעיף שחרור, אבל אני לא חושב לעזוב את ריאל. אתם יכולים להיות רגועים, אני לא אעזוב לפאריס סן ז'רמן. לא יודע כמה אני שווה אם ניימאר היה שווה להם 222 מיליון יורו. כולנו בריאל מדריד חשבנו שזה מוזר שניימאר עזב את ברצלונה. הוא היה שחקן חשוב שם והם לא הצליחו להחזיק אותו. זה מוזר עבורי".

מרקו אסנסיו. הוא לא יעבור לפ.ס.ז' (AFP)
מרקו אסנסיו. הוא לא יעבור לפ.ס.ז' (AFP)

החיים הפרטיים: "אני מנסה להימנע מלאכול במסעדות שם יש קהל גדול. אני מעדיף לאכול בבית עם אבא שלי ואחי. אני תופס שעתיים שינה במשך היום. אני בחור מאוד ביתי".


התקופה בה היה פצוע בנוער
: "התחלתי להרגיש כאבים בברכיים והיו ימים שלא הייתי יכול ללכת. לא חשבתי לרגע לפרוש מכדורגל. נועצתי בכמה רופאים שאמרו לי שאלה כאבי גדילה והם יעברו לבד וזה מה שקרה".

כריסטיאנו רונאלדו. מס' 1 (AFP)
כריסטיאנו רונאלדו. מס' 1 (AFP)

סיפור מצחיק: "ביום של הסופר-קאפ נגד סביליה בשנה שעברה נרדמתי. סרחיו ראמוס העיר אותי וחששתי שאולי אני לא אשחק בגלל זה. הוא אמר לי שאני שכונה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי