בייל ומיוראל כבשו, 1:3 לריאל מדריד אצל סוסיאדד

בורחה מיוראל עם גארת' בייל
בורחה מיוראל עם גארת' בייל | Gettyimages

האלופה חזרה לנצח באנואטה, החלוץ הצעיר שפתח לראשונה מצא את הרשת, הוולשי השלים. רודריגס הוסיף עצמי והשווה זמנית לבאסקים. ויאריאל חגגה עם 0:3 מול אלאבס, שפיטרה את המאמן. 0:1 דחוק לסביליה בג'ירונה

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון הדרמטי של ברצלונה מול חטאפה, המחזור הרביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה מפגשים. במוקד ריאל מדריד חזרה לנצח כשגברה 1:3 על ריאל סוסיאדד באנואטה אחרי פתיחת עונה מאכזבת. מוקדם יותר, ויאריאל חגגה עם שלוש נקודות יקרות מול דפורטיבו אלאבס. 



ריאל סוסיאדד – ריאל מדריד 3:1

אחרי שתי תוצאות התיקו מול ולנסיה ולבאנטה, ריאל מדריד חזרה לנצח ונצמדה ליריבה העירונית אתלטיקו מדריד שבמקום הרביעי. הבאסקים לעומתם, רשמו הפסד ראשון אחרי שהיו מושלמים מפתיחת העונה. הבלאנקוס הגיעו בסגל חסר ללא קארים בנזמה, טוני קרוס ומתיאו קובאצ'יץ' הפצועים וללא כריסטיאנו רונאלדו ומרסלו המורחקים ושחקנים צעירים כמו בורחה מיוראל, תיאו הרננדז ומרקו אסנסיו קיבלו מקום בהרכב.  




הבלאנקוס תקפו מתחילת המשחק ובדקה ה-19 קאסמירו הגביה כדור לרחבה. הקפטן סרחיו ראמוס שכבש מול אפואל ניקוסיה במספרת ניסה לעשות זאת שוב, אך כשל. למזלו מיוראל היה במקום כדי להשתלט על הכדור ולנעוץ ברשת את ה-0:1. עשר דקות לאחר מכן אלברו אודריוסולה הגביה כדור מימין שהגיע לקווין רודריגס, הפורטוגלי בעט לשער וניצל הדיפה רעה של קיילור נבאס, שנתן לכדור להיכנס לשער ולקבוע 1:1. אחרי השער, אוהד באסקי שכנראה התרגש מאוד מהשיוויון, נפל מהיציע למגרש ופונה לקבל טיפול על ידי הצוות הרפואי.



מיוראל חוגג עם בייל (AFP)


האלופה לא ויתרה ובדקה ה-36 מיוראל פרץ לרחבה, התגבר על ההגנה בכדרור ובעט, רודריגס היה שם כדי לגלוש ולהרחיק ומצא שוב את הרשת, כשהפעם מדובר בזאת של קבוצתו 1:2 לריאל מדריד בירידה למחצית. הקצב המשיך גם במחצית השנייה ובדקה ה-61 איסקו שלח כדור עומק נהדר לגארת' בייל, ששעט עד הסוף במהירות של 35 קמ"ש, הקפיץ מעל חרונימו רולי וקבע 1:3. שישה שערים לוולשי באנואטה, יותר מכל שחקן אי פעם. התוצאה נשמרה עד הסיום, כשבין לבין השופט הספיק לתסכל את מרקו אסנסיו כשפסל שער חוקי שלו בטענת נבדל גבולית.


דפורטיבו אלאבס – ויאריאל 3:0

הצוללת הצהובה המשיכה את המגמה החיובית אחרי ה-1:3 המרשים מול אסטנה ביום חמישי, בבית של מכבי תל אביב בליגה האירופית. האורחת רשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, ושער זכות תשיעי ב-270 דקות. סדריק בקאמבו כבש את הראשון שלו העונה כבר בדקה ה-32 עם סיומת אופיינית. קרלוס באקה הכפיל את המאזן שלו העונה עם דחיקה מקרוב בדקה ה-52 והוא כבר עם שני שערים העונה. בקאמבו המשיך ללהוט, השווה את המאזן של באקה לשני שערים העונה, בדקה ה-62. אלאבס עדיין ללא נקודה העונה, ויאריאל עם ניצחון שני העונה בדרך למעלה. בסיום הודיעה אלאבס על סיום דרכו של המאמן לואיס סובלדיה. 



דחק מקרוב. באקה (האתר הרשמי)


ג'ירונה – סביליה 1:0 

רק ביום רביעי האחרון לואיס מוריאל מנע מסביליה ניצחון דרמטי על ליברפול במחזור הפתיחה של שלב הבתים בליגת האלופות, היום החלוץ החזיר לאדוארדו בריסו עם שער ניצחון יקר. מוריאל חדר לרחבה בדקה ה-69, שיגר כדור שטוח אותו גורקה איריסוס לא הצליח לעצור. בדקה ה-90, אלכס גרנאל החמיץ פנדל ברשלנות ומנע מהמארחת נקודה יקרה. סביליה עם עשר נקודות והיא עדיין ללא הפסד העונה בליגה. ג'ירונה ספגה הפסד שני ברציפות.


לאס פלמאס – אתלטיק בילבאו 0:1

הקבוצה מהאיים הקנאריים ניצחה את הבאסקים ועלתה למקום העשירי. התוצאה הייתה מאופסת עד הדקה ה-87, אז דני קסטיינו מסר כדור בשמאל ללואיק רמי. הצרפתי התגבר על ההגנה, חתך לרחבה ובעט לפינה הימנית הרחוקה את ה-0:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי