מסי וברצלונה בדרבי היסטורי אצל ג'ירונה, ריאל תצא מהמשבר?

מסי
מסי | AFP

המוליכה תמשיך ברוטציה בתקווה לשמור על המאזן המושלם (שבת, 21:30), האלופה תתארח אצל אלאבס (שבת, 17:15), סביליה תפגוש את אתלטיקו לקרב צמרת רותח

(גודל טקסט)
אחרי מחזור אמצע השבוע והפער בצמרת, ריאל מדריד תמשיך מחר (שבת) את המרדף אחרי ברצלונה במסגרת המחזור השישי בליגה הספרדית. המוליכה תתארח אצל ג'ירונה לדרבי היסטורי ואתלטיקו מדריד תנסה למנף את האצטדיון החדש כדי לחלוף על פני סביליה התוססת.



אתלטיקו מדריד – סביליה (שבת, 14:00) 

קרב צמרת ענק בוונדה מטרופליטן. אחרי הטענות הקשות של שחקני מלאגה על כר הדשא במפגש הראשון באצטדיון במדריד, נשיא הליגה חאבייר טבאס, תקף את הנהלת אתלטיקו: "הדשא לא הושקה בכוונה במהלך כל השבוע". על כר הדשא, דייגו סימאונה יקווה להמשיך את המומנטום החיובי מול האנדלוסים. הקולצ'נורס שמחו להשלים את עסקת העברתו של דייגו קוסטה ובינתיים נטל ההבקעה שוב יהיה על הכתפיים של אנטואן גריזמן. ממול, האורחת תנסה לעלות לפסגה לפחות עד המשחק של ברצלונה. 


סימאונה
התייחס מטבע הדברים לצירופו של דייגו קוסטה, שיוכל לשחק החל בחודש ינואר, ויצור עומס בחלק הקדמי שם נמצאים כבר פרננדו טורס, קווין גמיירו, לוסיאנו וייטו, אנחל קוראה ואנטואן גרייזמן. "אני לא רואה בעיה. להיפך, קבוצות גדולות צומחות ומתפתחות בזכות שחקנים גדולים שיודעים שיש תחרות במועדונים גדולים". לגבי היריבה, הארגנטיני החמיא למאמנה אדוארדו באריצו: "הוא תמיד ידע להמציא את עצמו מחדש, גם בסלטה ויגו אשתקד כשנקלע למשבר של הפסדים. לגבי סביליה, מדובר בקבוצה מאוד תחרותית שוודאי תתחרה על המקומות הגבוהים".


דייגו סימאונה (AFP)
דייגו סימאונה. נותן כבוד ליריבה ׁ(AFP)


אלאבס – ריאל מדריד (שבת, 17:15) 

מצב הרוח אצל אלופת אירופה מדאיג אחרי ההפסד לריאל בטיס. הבלאנקוס זקוקים לניצחון בדחיפות, בתקווה לצמק את הפער מהמקום הראשון שעומד על שבע נקודות כבר אחרי חמישה משחקי ליגה. כריסטיאנו רונאלדו יחפש את שערו הראשון בליגה ובעיקר מסתמכים על העובדה כי זינדין זידאן כבר מחק פער של 11 נקודות מהיריבה הגדולה ב-2016. לקראת המפגש, זיזו ניסה להנמיך את הלהבות כשאמר לשחקנים: "הליגה עוד ארוכה, ושום דבר עוד לא נגמר". הסטטיסטיקה מוכיחה כי ריאל מציגה חוסר יעילות משווע עם 67 ניסיונות על שער היריבה בבית, מתוכם רק שלושה הסתיימו בשער. מי שצפוי לקבל מנוחה הוא דניאל קרבחאל כאשר אשרף חאכימי הצעיר עשוי לפתוח במקומו. מרסלו ותיאו הרננדס הפצועים ייעדרו ונאצ'ו עשוי לפתוח באגף השמאלי של ההגנה. המארחת, שמדורגת אחרונה, עדיין לא כבשה העונה והיא זקוקה בדחיפות לנקודות כדי לברוח מאימת התחתית. 


זידאן דיבר עם העיתונאים לקראת המשחק והמשיך בקו האופטימי שלו, אך היה תקיף. "אם אתם חושבים שהליגה גמורה כל הכבוד לכם, אבל אנחנו נהיה במאבק על האליפות", הטיח זיזו בעיתונאים. לגבי היכולת הירודה של הקבוצה, בטח בכל הנוגע לצבירת נקודות והבקעת שערים, אמר זידאן: "אין לי הסבר לזה. אני לא מוטרד מזה או חושב על זה יותר מדי. אם לא היינו מגיעים למצבים זה היה מעסיק אותי יותר". לגבי היכולת הירודה של גארת' בייל אמר הצרפתי: "אני לא יודע מתי נראה אותו במיטבו, אני מקווה שזה יקרה בקרוב. המצב שלו משתפר. אנו יודעים שהוא יכול לשחק ברמות הגבוהות, הוא היה טוב מול בטיס". זידאן סרב לבקר את שופט המשחק מול בטיס, כפי שעשה סרחיו ראמוס אחרי המשחק. "אני לא הולך להתערב בזה. מעולם לא דיברתי על שופטים וגם לא אדבר"


רונאלדו וזידאן (AFPׂׂ)
רונאלדו וזידאן. המאמן אופטימי ׁ(AFP)


ג'ירונה – ברצלונה (שבת, 21:30) 

דרבי היסטורי בליגה הבכירה. העולה החדשה, שאומצה על ידי מנצ'סטר סיטי, תנסה לחולל היסטוריה וקלקל את המאזן המושלם של ארנסטו ואלוורדה. ג'ירונה כבר חילצה 2:2 דרמטי מול אתלטיקו, אצל המוליכה יקוו לשמור על מאזן מושלם בתקווה להלחיץ עוד יותר את ריאל וזידאן. ליאונל מסי, שנמצא בכושר הבקעה מסחרר, ימשיך לפתוח למרות הרוטציה. ואלוורדה רוצה לחלק את הכוחות לקראת המפגש מול ספורטינג ליסבון והאקס, ז'רמי מתייה באמצע השבוע. המשמעות שפאוליניו ודניס סוארס ימשיכו לקבל את הקרדיט, כמו גם אלש וידאל שצפוי להיות מתופקד בחלק הקדמי על חשבון ג'רארד דאלופאו. נתון מעניין לגבי ברצלונה, הוא כמות הפנדלים שנשרקו לטובתה: 31 במספר, לעומת 17 לטובת ריאל. 


ואלוורדה
התייחס לפער שפתחה קבוצתו מריאל: "דברים יכולים להשתנות. מה אתם רוצים שאומר? נכון שהיא שבע נקודות מאחורינו, אבל סביליה בפער של שתיים ואתלטיקו בפער של ארבע. אני לא יודע איך מועדונים מתמודדים עם משברים. לפני חודש אמרו שאנחנו בכזה. תמיד יש רעשי רקע, אבל לי אכפת מהקבוצה שלי. מה שכן, לא ציפיתי לפתיחת העונה הרעה שלה ריאל". לגבי המשחק מול היריבה הצנועה אמר המאמן: "זה דרבי, יהיה משחק אמוציונלי. היריבה תגיע עם אקסטה מוטיבציה ואנחנו צריכים להיערך לכך". 


ארנסטו ואלוורדה (טוויטר)

ארנסטו ואלוורדה. לא ציפה שהפער מריאל יעמוד על שבע נקודות בשלב זה (טוויטר)


 

במשחק נוסף: מלאגה – אתלטיק בילבאו (שבת, 19:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי