ברצלונה מחפשת ניצחון שביעי ברצף, זידאן לא מודאג מרונאלדו

ברצלונה
ברצלונה | AFP

ואלוורדה קרוב להשוות את פתיחת העונה הטובה ביותר של הבלאוגרנה, מאמן ריאל מדריד לא חושב שחידוש החוזה של הפורטוגלי יפגע ביכולת שלו מול אספניול

(גודל טקסט)
 המחזור השביעי בליגה הספרדית יימשך מחר (ראשון), כשבמוקד שתי הגדולות של ישחקו מחר. ברצלונה מחפשת ניצחון שביעי רצוף בליגה כשתארח את לאס פלמאס וריאל מדריד תפגוש את אספניול בסנטיאגו ברנבאו.


ברצלונה – לאס פלמאס (16:15)
הקבוצה הקנארית ומאמנה החדש פאקו אייסטרן יתארחו בקאמפ נואו אצל בארסה של ארנסטו ואלוורדה, שאם ינצח יהיה חסר לו ניצחון אחד בלבד להשוות את שיא הפתיחה הכי טובה של ברצלונה אי פעם עם שמונה נצחונות. שיא שנקבע על ידי הקבוצה של טאטא מרטינו.




ואלוורדה הביע את שביעות רצונו מנלסון סמדו וסרג'י רוברטו: "מצידי גם 0:1 יספיק לניצחון. סמדו שחקן מהיר שיכול להתמודד עם יריבים חזקים. אני בר מזל שיש לי גם את סרג'י ואת אלייש וידאל. סרג'י היה מעולה מול ספורטינג וג'ירונה". מי שנשאר מחוץ לסגל הוא פאקו אלקאסר, למרות שהמאמן אמר שהוא לא יעזוב בינואר.


בתוך כך, פאוליניו גילה שליאו מסי אמר לו כבר במפגש בין הנבחרות ביוני שברצלונה רוצה אותו. ואם כבר מסי, הכוכב הארגנטינאי וקרלס פויול צולמו בתמונה מיוחדת ל"מונדו דפורטיבו" תחת הכותרת "מיתוסים". הראיון עם הבלם והקפטן האגדי התקיים אחרי שמסי השתווה למספר ההופעות של פויול בברצלונה עם 593 ויעבור אותו מחר אם ישחק.



סמדו. בינתיים ואלוורדה מרוצה (Gettyimages)


"לטובת הכדורגל העולמי, אני מקווה שמסי ישחק עוד 500 משחקים", אמר פויול. "אני רואה שהוא רק הולך משתפר. הוא זכה בכל התארים ועבורי הוא הטוב בהיסטוריה. אני רואה שיש לו תיאבון ומוטיבציה כמו שהיו לו כשהחל את הקריירה". שיאן ההופעות בבלאוגרנה הוא צ'אבי עם 767 משחקים ואנדרס אינייסטה שיחק 638 פעמים.


בראיון המרתק גילה פויול שיום אחד פפ גווארדיולה זימן אותו לשיחה וביקש ממנו להפסיק לבעוט במסי במשחקים פנימיים שנערכו במועדון. "אמרתי לפפ שביום בו אחשוב על כך שאסור לי לבעוט בו, אני אפסיק להתאמן. מסי היה כל כך תחרותי שהוא שאב את כל האמצעים כדי לנצח בכל דקה שהיה על כר הדשא וחלק מהאימון והדרך ללמד אותו גם להפסיד היה לעשות הכל כדי לעצור אותו. זה רק עזר לו לנצח משחקים".


"Mitos". Leo #Messi y @Carles5puyol, protagonistas en la portada de hoy de @MundoDeportivo. pic.twitter.com/MRldzTRaxV

— Mundo Leo (@mundoleodeportv) September 30, 2017



ריאל מדריד – אספניול (20:45)

מאמן האלופה זינדין זידאן אמר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק (21:45) שהחוזה של כריסטיאנו רונאלדו הוא עניין של ההנהלה. "לא הייתי רוצה להיכנס לזה", אמר זיזו בעקבות ידיעות על כך שהכוכב הפורטוגלי דורש העלאת שכרו ל-25 מיליון יורו לעונה.


רונאלדו עדיין לא כבש בליגה בשני המשחקים הראשונים שלו אחרי שריצה את עונש ההרחקה שלו, אבל כבש צמד בניצחון 1:3 על דורטמונד באלופות. "הוא בכושר טוב ולא נראה לי שהבעיות שלו עם החוזה ישפיעו על המשחק שלו. מה שהכי מעניין אותו זה לשחק ולכבוש הרבה שערים וזה תמיד היה כך", אמר המאמן הצרפתי.



רונאלדו. זידאן לא מודאג לגביו (AFP)


לריאל מדריד יש חמישה משחקים באוקטובר, כשכולם יהיו במדריד, כולל חטאפה בחוץ ופואנלברדה בגביע המלך. דני סבאיוס עשוי לפתוח מחר כדי לתת לקשרים אחרים לנוח. פעם האחרונה שהקשר הצעיר פתח ב-11, הוא כבש צמד בניצחון 1:2 על דפורטיבו אלאבס. שחקן נוסף שעשוי לפתוח הוא המגן אשראף חכימי, שעשוי לעלות במקום דני קרבחאל שהתגלה מום בליבו. גארת' בייל שהוחלף בדקה ה-85 מול דורטמונד שוב פצוע וכנראה לא ישחק. "הוא מתח את השריר. זה לא פציעה קשה, אבל אנחנו מעדיפים לא לסכן אותו", אמר זיזו.


משחקים נוספים

ריאל סוסיאדד – ריאל בטיס (12:00)


ולנסיה – אתלטיק בילבאו (18:30)




 

ויאריאל – אייבר (18:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי