נשיא הליגה הספרדית: "נקיים את הליגה עם או בלי ברצלונה"

ברצלונה חוגגת
ברצלונה חוגגת | AFP

סערת משאל העם בקאטלוניה לא נרגעת, וטבאס תקף: "החלטת בין הדין הספרדי הייתה ברורה". על פיקה: "לשחקנים צריכה להיות תשוקה עבור הנבחרת"

(גודל טקסט)

משאל העם בקאטלוניה ממשיך להעסיק את התקשורת הספרדית. אחרי שהמשחק של ברצלונה מול לאס פלמאס נערך ללא קהל ופתח תיבת פנדורה אודות המשך דרכה של הליגה הספרדית בתצורתה המקורית, בחר היום (שבת) נשיא הליגה, חאבייר טבאס, להעניק ראיון לתקשורת המקומית. 



טבאס הזועם תקף: "אם המרד של ברצלונה ואספניול יימשך, נקיים ליגה בלעדיהן. אני יודע שבארסה, אספניול, ג'ירונה וחימנסטיק רוצות לשחק בליגה שלנו, אבל ההחלטה של בית המשפט הספרדי ברורה הרבה יותר. בעבר לא דמיינו מצב בו ברצלונה או אספניול לא ישחקו בליגה הספרדית, אבל כעת אני לא יודע. אם הם יתמכו בעמדה של הקאטלונים, הם ייאלצו אותנו להקשיב לתקנות. אני רואה את הפרידה מהקבוצות בקאטלוניה כמצב ממשי, אבל אני בטוח שנתאושש גם מזה, במידה וזה יקרה. התפקוד של הנהלת ברצלונה מושפע מהרבה לחצים, אני לא יודע אם זה זמן טוב לבקר אותם". 



מצב מסובך. שחקני ברצלונה (AFP) 


על ג'רארד פיקה, שספג בוז צורם מהקהל הספרדי במשחק הנבחרת מול אלבניה, אמר: "בספרד יש רק נבחרת אחת והיא הנבחרת הספרדית. זה לא משחק אולסטאר בארצות הברית, מי שהכי טוב צריך לשחק וככה זה צריך להיות. לשחקנים צריכה להיות אהבה ותשוקה עבור הנבחרת, בכל מקרה אחר קיימת בעיה, שריקות הבוז במהלך ההמנון מדאיגות אותי הרבה יותר משחקן בודד".


בנוגע למשחק שהתקיים בקאמפ נואו ללא קהל: "ההוראה מבית המשפט הייתה חד משמעית ולכן המשחק התקיים. המשטרה העניקה אישור ולכן הקבוצות שיחקו. הליגה לא יכולה לעסוק בנושאים כאלה, אם המשחק היה נדחה היינו סופגים נזקים הרבה יותר גדולים". 




סופג ביקורת ללא הפסקה. פיקה (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי