דיווח: מסי חסם את בואו של דיבאלה לברצלונה

מסי ודיבאלה. חיבוק דוב
מסי ודיבאלה. חיבוק דוב | Getty

"דיארו גול" טוען שהפרעוש איים על ברתומאו שלא יאריך חוזה אם כוכב יובה יחתום בקאמפ נואו. ריאל הצטרפה למירוץ אחרי החלוץ הארגנטינאי הצעיר לצד יונייטד. פוגבה: "אני קורא לו סקוור R2"

(גודל טקסט)

ליונל מסי ינסה לכבוש הערב (מוצאי שבת) את ה"וונדה מטרופוליטנו" החדש של אתלטיקו מדריד במשחק הליגה של ברצלונה (21:45), אבל בינתיים חרושת השמועות סביבו גועשת. פרט לפרסומים לפיהם הפרעוש שוקל לעבור בתום העונה למנצ'סטר סיטי, טען הבוקר "דיאריו גול" שהארגנטינאי של ברסה חסם בקיץ את מעברו של בן ארצו  פאולו דיבאלה לקאמפ נואו.

כבר בקיץ, מיד לאחר שמעברו של ניימאר תמורת 222 מיליון יורו לפאריס סן ז'רמן, טען "אל מונדו דפורטיבו" כי הצוות המקצועי החליט לרדת מכוכב יובנטוס בגלל שהוא משחק על המשבצת של מסי אבל לא מסר שום פרטים מעבר. כעת טוען כאמור דיארו גול שהפרעוש בעצמו פנה לנשיא ג'ורדי ברתומאו ואיים שלא יחתום על הארכת חוזה אם ברצלונה תחתים את דיבאלה.

היחסים המעורערים בין מסי לדיבאלה נמשכו גם בקמפיין של נבחרת ארגנטינה כשחלוץ יובה לא רשם דקה בשני המשחקים המכריעים מול פרו (0:0) ואקוודור (1:3), למרות שהאלביסלסטה היתה זקוקה בדחיפות לחלוצים (סרחיו אגוארו ומאורו איקרדי היו פצועים, גונסאלו היגוואין כלל לא זומן לסגל).

דיבאלה עצמו אמר פעמים רבות שהוא מעריץ את מסי וזו חוויה לשחק לצידו, אבל למעשה הוא נשמע מתוסכל שבגלל הפרעוש הוא יושב על הספסל של חורחה סמפאולי. כאשר השוו אותו פעמים רבות למסי התעצבן ואמר: "אני לא מסי ולא אהיה כמוהו. אני רוצה להיות דיבאלה". סמפאולי, שהותיר את כוכב יובנטוס על הספסל במשחקי החשובים של הנבחרת, ניסה להסביר: "אין לנו זמן לעבוד על מעכרת היחסים בינו לבין מסי, נצטרך ללכת על משהו יותר מבוסס".


פוגבה ודיבאלה. יהיו שוב ביחד ביונייטד? (Getty)

דיאריו גול גם פרסם שריאל מדריד הצטרפה למירוץ אחרי היהלום הארגנטינאי של יובנטוס וכי הנשיא פלורנטינו פרס עשוי להיות מעוניין להביא את דיבאלה בקיץ 2018 במקומו של גארת' בייל. גם יונייטד מעוניינת בדיבאלה ושני מועדוני הענק מעונינים במקביל בהארי קיין של טוטנהאם.

פול פוגבה, ששיחק לצידו של דיבאלה ביובה צוטט כמי שמעוניין לחזור ולשחק עמו באולד טראפורד: "אני תמיד קורא לו סקוור R2 על שם הכפתור בסוני פלייסטיישן בו השחקן עושה תפנית וכובש", אמר פוגבה, "פאולו תמיד כובש כאלה שערים. ההצלחה שלו ביובנטוס לא מפתיעה אותי, תמיד אמרתי שהוא פנומן".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי