ואלוורדה הגן על סוארס, ואן דייק עשוי להצטרף בינואר

לואיס סוארס
לואיס סוארס | AFP

מאמן ברצלונה נשאל על התנהגותו של האורוגוואי, שקבע 1:1 דרמטי אצל אתלטיקו מדריד והוסיף: "מסי היה עייף, אבל כשהכדור אצלו הכל יכול לקרות". ההולנדי על הכוונת

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד יחה לעצור את הריצה של ברצלונה אחרי שסיימה נגדה ב-1:1 ב"וונדה מטרופוליטן" ולמעשה החמיצה ניצחון אחרי שלואיס סוארס השווה רק בדקה ה-82. סאול היה הראשון לכבוש בדקה ה-21 וכמעט היה האחראי להנחלת ההפסד הראשון של הקטאלונים, אך האורוגוואי כאמור איזן לקראת הסיום וברצלונה אמנם כבר לא מושלמת, אך עדיין ללא הפסד.


"ברצלונה לא אכלה את הקינוח", הייתה הכותרת של ה"מארקה" למשחק אחרי שליונל מסי קיבל הזדמנות לכבוש שער ניצחון ממצב נייח שניות לפני שמסתיים הזמן, אבל יאן אובלק קלט בקלות. "מונדו דפורטיבו" כתב: "נקודה גדולה לבארסה, שתי בעיטות לקורה של ליונל מסי. הפיסטלורו (האקדוחן) השתיק את הוונדה". דייגו סימאונה עדיין לא ניצח את ברצלונה בליגה ב-12 משחקים.




עבור אוהדי אתלטיקו זו הייתה הזדמנות מצוינת להפגין נגד הקטאלונים. היציע הדרומי בוונדה היה מלא בדגלים של ספרד, בעוד אוהדי ברצלונה הופיעו עם חולצות של קטאלוניה, אבל לא נרשמו עימותים חוץ משריקות בוז לג'רארד פיקה. לואיס סוארס הצליח להרגיז את המקומיים אחרי שסימן להם לשתוק לאחר שער השוויון. במקביל, פרננדו טורס ערך את הופעתו ה-300 במדי הקולצ'ונרוס.  

"Puntazo", así titulan los diarios Sport y Mundo Deportivo tras el 1-1 del Barcelona en su visita al Atlético de Madrid. pic.twitter.com/bs3vfWlt5H

— Goles de Europa ESPN (@GolesdeEuropa) October 14, 2017

המאמן ארנסטו ואלוורדה: טען "לא ראיתי את התנועה שלו ואני לא חושב שהשחקנים שלי לא ספורטיביים. זה היה משחק מצוין באצטדיון מצוין. הפסדנו נקודות ראשונות העונה, אבל הייתה מולנו יריבה קשה שלא נתנה לנו לחדור בין השורות. במחצית הראשונה היה לנו קשה יותר, בשנייה היו לנו יותר הזדמנויות".


על היכולת בינונית יחסית של מסי: "הוא היה קצת עייף והיריבה סגרה אותו, אבל בכל פעם שהכדור אצלו ידעת שמשהו יכול לקרות. הייתי מרוצה מג'רארד דאולפאו שכדרר הרבה ומשך את הקבוצה קדימה". 



מסי. זכה לשמירה צמודה והחמיץ בסיום (AFP)


לואיס סוארס לא התייחס לחגיגת השער וחילק מחמאות לאובלק: "הגיע לנו יותר מתיקו, אבל לאתלטיקו יש שוער גדול. אחרי שפיגרנו כמעט כל המשחק תיקו תוצאה לא רעה". ג'ורדי אלבה אמר על אוהדי הקולצ'ונרוס: "ראינו את הניצחון קרוב מאוד בגלל שאתלטיקו הייתה עייפה מאוד בסיום. אין לי מילה רעה נגד אוהדי אתלטיקו. תמיד אהבתי אותם. הם עודדו 90 דקות".


אנדרס אינייסטה סיכם: "אנחנו מעריכים את הנקודה. ברור שבאצטדיון הזה ומול הקבוצה הזאת תמיד יהיה קשה. אנחנו בשלב בו אנו מנסים להשתפר ממשחק למשחק. יצרנו מצבים והיינו קרובים לכיבוש".


בינתיים, בתקשורת האנגלית טוענים כי ברצלונה תצרף חיזוק משמעותי בחלון ההעברות הקרוב. השם שהוזכר הוא של וירג'יל ואן דייק, שניסה לעזוב את סאות'המפטון במהלך הקיץ האחרון ולבסוף נשאר אצל הקדושים. ההולנדי החסון נקשר עם מעבר לליברפול, מנצ'סטר סיטי וארסנל, אך דווקא הצעה מצד המוליכה הספרדית עשויה לשכנע את ראשי הקדושים לשחררו תמורת סכום המוערך ב-45 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי