תם עידן רונאלדו? הסערה החדשה בריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו וזינדין זידאן | AFP

ראמוס רתח על ההחלטה של זידאן להותיר את איסקו, אותו כינה השחקן הטוב ביותר בסגל, על הספסל מול חטאפה. ואייחו וסבאיוס עשויים לעזוב בינואר, באנגליה בטוחים: ריאל תוותר על בייל עבור דה חאה

(גודל טקסט)
האם ריאל מדריד בדרך לעוד עסקת ענק? על פי הדיווחים היום (שני) בתקשורת הספרדית עולה כי כריסטיאנו רונאלדו העביר מסר ברור לפלורנטינו פרס, לפיו אלופת אירופה זקוקה לשוער ברמה גבוהה יותר מקיילור נבאס. בזמן שזינדין זידאן תומך בצורה נחרצת בקוסטה ריקני, בממלכה הסבירו כי בריאל מדריד יסכימו לוותר על גארת' בייל בתמורה לדויד דה חאה. אחת הסיבות לוותר על הוולשי היא ריבוי הפציעות, והנסיקה ביכולת של מרקו אסנסיו. ז'וזה מוריניו, שהביע רצון לצרף את בייל לאורך תקופה ארוכה, אפילו מוכן לוותר על דה חאה בתקווה להשלים את העסקה.



מלבד העניין סביב שוער השדים האדומים, גם קפה אריזבלנקה, בן ה-23 ושייך לאתלטיק בילבאו, נמצא על הכוונת של זיזו. הספרדי, שנכלל בסגל של נבחרת ספרד, מסיים את חוזהו אצל הבאסקים וכבר זכה למעקב מצד ריאל. בילבאו, שמאשימה את הבלאנקוס בעובדה כי קפה מסרב להאריך את חוזהו, מתקשה לנהל עם השוער משא ומתן כדי להשאירו.


ומה לגבי השחקנים שנמצאים בסגל של ריאל? חסוס ואייחו, שחזר לסגל אחרי עונת השאלה באיינטרכט פרנקפורט, מאוכזב ממיעוט הדקות שלו תחת זידאן והוא מעוניין לעזוב את הקבוצה כבר בחודש ינואר. שחקן נוסף שרוצה לשדרג את מעמדו הוא דני סבאיוס. הקשר שהגיע בתחילת העונה מריאל בטיס, מבוקש במילאן והוא עשוי לעבור לרוסונרי בהשאלה לעונה וחצי.



Instagram | Isco pic.twitter.com/yAbZoJYZYu

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) 15 באוקטובר 2017


במקביל, העבודה כי אלופת אירופה רחוקה חמש נקודות מהמקום הראשון, בו ניצבת ברצלונה, גוררת מתח בחדר ההלבשה. על פי הדיווחים בספרד, סרחיו ראמוס זעם עם זיזו בעקבות ההחלטה להותיר את איסקו על הספסל מול חטאפה. הקפטן סבור כי הקשר הוא השחקן הטוב ביותר בסגל, ואם ריאל מעוניינת לקזז את הפער מהפסגה הוא צריך לשחק בכל משחק ליגה. מעניין מה רונאלדו חושב על הדברים של ראמוס.


מי הכי חשוב בסגל? זידאן ורונאלדו (AFP) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי