"גרנדיוסו": איטליה ואינטר בטירוף מההצגה של איקרדי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

החלוץ הארגנטינאי במוקד לאחר השלושער האדיר ב-2:3 על מילאן: "הרגשה ענקית, עכשיו אנחנו רוצים לנצח את נאפולי". מעמדו של מונטלה התערער, מאמן נבחרת שווייץ הוזכר כמועמד להחליפו. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
אינטר ניצחה אתמול (ראשון) את מילאן 2:3 באחד ממשחקי ה"דרבי דלה מדונינה" הגדולים שנראו בשנים האחרונות בסן סירו, כאשר מאורו איקרדי כבש את שלושת השערים והעלה את הנראזורי למקום השני בטבלת הסרייה א'.


מאמן המנצחת לוצ'יאנו ספאלטי ידע למי להחמיא בסיום: "מאורו היה 'גרנדיוסו' (ענק). למרות שכל הנטל היה עליו הוא היה מספיק עניו לשמוע לעצה שנתתי לו ולרדת יותר למטה ולשחק משם אחרי שלא הצליח בהתחלה לאיים על השער של מילאן. הוא חלוץ מושלם ויחסית לגילו יש עליו המון אחריות". במחזור הבא מצפה לאינטר עוד משחק ענק, הפעם מול נאפולי המוליכה, כשהפער בין השתיים עומד על שתי נקודות בלבד.




איקרדי, שזכה לתמיכה ביציע מאשתו וונדה נרה ושני ילדיו, אמר בהתרגשות בסיום: "אי אפשר לתאר את ההרגשה שלנו. עכשיו אנחנו צריכים לנצח את נאפולי. זה משחק מיוחד עבורנו, כי הם משחקים את הכדורגל הכי יפה באירופה. הרגשה ענקית לקחת את כדור המשחק הביתה. אשמור על הכדור הזה, כי זה היה משחק מיוחד. חברים שלי בקבוצה אמרו שאכבוש".


מדובר בהפסד אכזרי עבור הרוסונרי, ששלטו לפרקים במשחקים וגם הציגו כדורגל טוב, אך הפסידו בגלל פנדל מעורר מחלוקת בדקה ה-90. מעמדו של המאמן וינצ'נזו מונטלה התערער עוד יותר, למרות שמנכ"ל המועדון מרקו פאסונה טען לאחר המשחק: "נכון שאני מרגיש רע כשאני מביט על הטבלה, אבל נמשיך עם מונטלה כי אנחנו בונים בית חדש וצריך לתת למאמן כלים. ניתן לו את הזמן לשפר את הקבוצה ובדרבי כבר ראינו את הפירות הראשונים".


איקרדי ושחקני אינטר חוגגים. הרגשה אדירה (AFP)
איקרדי ושחקני אינטר חוגגים. הרגשה אדירה (AFP)


יחד עם זאת, פורסם בכלי התקשורת בארץ המגף, שראשי מילאן גיששו אצל מאמן נבחרת שווייץ ולדימיר פטקוביץ'. המאמן בן ה-54 אימן בלאציו בין השנים 2012-2014 ונחשב מוערך בקרב חברי הנהלת הקבוצה מעיר האופנה.


וינצ'נזו מונטלה. הוא מקבל גב, בינתיים (AFP)
וינצ'נזו מונטלה. הוא מקבל גב, בינתיים (AFP)


מונטלה עצמו אמר בסיום: "אנו יוצאים מהמשחק עם ראש מורם. אני מרוצה מהיכולת. עם רוח קבוצתית כזו לא נאבד עוד משחקים. זה לוקח זמן להביא את הרעיונות שלך וליישם אותם בקבוצה חדשה לגמרי, אבל יש לנו זמן. עד כה כולם במועדון תומכים בי בצורה יוצאת דופן".


22 – This is the first time since Serie A 2002-03 that Inter collect 22 points over the starting 8 games of the season. Sprint. #InterMilanpic.twitter.com/cYB9pdayg5

— OptaPaolo (@OptaPaolo) October 15, 2017
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי