דיווח: רונאלדו מאשים את זידאן במשבר, ומקנא בברצלונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

כוכב ריאל מדריד שוב לא מרוצה מניהול המשחק של המאמן ובטוח כי ואלוורדה מנהל את המשחק טוב יותר מאשר זידאן. ראמוס: "הצלחנו למחוק פער של שמונה נקודות ולזכות באליפות"

(גודל טקסט)

בזמן שריאל מדריד סובלת בליגה ונכנעה במחזור האחרון לג'ירונה, סרחיו ראמוס העניק היום (שלישי) ראיון בו שפך אור על הנעשה באלופת אירופה. קפטן ריאל פתח: "לא צריך להגזים. לא חזרנו מג'ירונה כמו אחרי לוויה. הרגשנו לא נעים כי מועדון כמו ריאל לא רגיל להפסיד כל כך הרבה. כשדברים כאלה קורים, ההרגשה מרירה. כואב לנו, אסור לאבד כל כך הרבה נקודות".

על היריבה הקאטלונית: "ג'ירונה ניצלה את היכולת הרעה שלנו וגם המזל היה לצדם. אין דיכאון בריאל מדריד, כי הדברים קורים מהר מאוד. חשוב שנתרכז במשחק מול טוטנהאם בליגת האלופות. אחרי המשחק בלונדון, נחזור להילחם על הליגה. כבר הצלחנו למחוק בעבר פער של שמונה נקודות וזכינו באליפות".

הביקורת על מרסלו: "לכל אחד יש משחקים פחות טובים, אבל התקשורת ממציאה סיפורים לפיהם הוא השמין. לא מדובר בשקרים, אבל העיתונאים צריכים למכור ידיעות. לצערי זה מרחיק אותנו מהתקשורת, כי אנחנו רוצים לשמור על המשפחתיות שיש במועדון. כל עוד מסקרים את המשחקים זה מקובל לכתוב מי טוב ומי רע. אבל יש מקרים בהם נכנסים לחיים האישיים שלנו, וזה כבר שלב אחר. הלוואי והייתה הבנה יותר טובה בין עיתונאים לשחקנים".

סערת הרכזת העצמאות בקאטלוניה: "המשחק בג'ירונה היה כמו כל משחק בסביליה בו יש דגלים של אנדלוסיה. לא ראיתי יותר מדי דגלים של קאטלוניה, אלא דגלים של ספרד. אני לא אוהב לעסוק בפוליטיקה, ושונא שמערבבים אותו עם ספורט. אני אוהב להישאר מעודכן, אבל מה שחשוב לי זה שאנחנו בריאל נישאר מאוחדים".


שומר עליו. ראמוס ומרסלו 

ליגה ללא ברצלונה: "קשה לי להאמין שזה יכריע את המצב. ההמנון מטריד אותי יותר מאשר המצב בקאטלוניה. אני מקנא בנבחרות אחרות ששרות את ההמנון שלהן בטירוף".

היחסים עם ג'רארד פיקה: "כקפטן הנבחרת כל מה שחשוב לי זה שתהיה אווירה טובה. ג'רארד אמר את דעתו בנוגע לקאטלוניה, אבל הוא התנהג למופת. היחסים ביני לבין פיקה השתפרו, ואנחנו מסתדרים היטב. אנחנו יודעים שיחד אנחנו צמד הבלמים הטוב בעולם, דברים השתנו לטובה כי התבגרנו. היום אנחנו יותר מדברים על הילדים".

הביקורת של אלברו מוראטה: "לא קראתי את הדברים של אלברו, אבל אולי בקבוצה אחרת הוא יקבל את תשומת הלב שהוא כל כך רוצה".


מקנא בברצלונה. רונאלדו (AFP) 

הרגע הגדול בקריירה: "הגמר בליסבון, והזכייה במונדיאל עם ספרד. לא אשכח אותם כל חיי". 

מאוחר יותר, בתקשורת הספרדית טוענים כי כריסטיאנו רונאלדו מצא את האשם בתקופה הרעה של הבלאנקוס. הפורטוגלי רותח מזעם על ניהול המשחק של זינדין זידאן מול ג'ירונה, שהוביל לפער שמונה נקודות מברצלונה. על פי הדיווח, רונאלדו מקנא במוליכה, וארנסטו ואלוורדה, שלטענתו הוא מנהל משחק טוב יותר מזיזו: "בזמן שוואלוורדה קורא את המהלכים במשחק ויודע לשנות, זידאן נשאר תקוע בתוכנית המשחק שלו ולא מסוגל לשנות", טענו. בנוסף, הפורטוגלי לא אהב את ההחלטה להחליף את מרסלו במחצית השנייה, כמו גם ההחלטה להכניס את מרקו אסנסיו רק בדקה ה-66. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי