סערה באתלטיקו מדריד: אנטואן גריזמן כועס על סימאונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

החלוץ הצרפתי לא מרוצה מהיחס של המאמן הארגנטינאי, אחיו של השחקן צייץ בטוויטר: "אני לא מבין מה הם עושים". באנגליה מעריכים: יונייטד ומוריניו יפעלו בקרוב על מנת לצרפו

(גודל טקסט)
סערה חדשה באתלטיקו מדריד? כלי התקשורת בספרד מדווחים שאנטואן גריזמן לא מרוצה מההתנהלות של דייגו סימאונה כלפיו. המאמן מצדו כבר לא חושב שהחלוץ הצרפתי הוא הפתרון להתקפה של הקולצ'ונרוס.


גריזמן, שבקיץ כבר היה עם רגל וחצי במנצ'סטר יונייטד ובסופו של דבר החליט להישאר במדריד, כבש מפתיחת העונה שלושה שערים בלבד בכל המסגרות, ולטענת הפרשנים הוא אחת הסיבות ליכולת הבינונית של אתלטיקו בפתיחת העונה.




במהלך המשחק אמש (שבת) הוחלף הכוכב הצרפתי בדקה ה-80 במצב של 0:0 מול דפורטיבו לה קורוניה וכעשר דקות לאחר מכן הגיע שער הניצחון מרגליו של תומאס פארטי.


אחיו של השחקן, תאו (אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד), לא הסתיר את כעסו על החילוף. בסדרת ציוצים נזעמת הוא כתב: "הולכים קדימה 40 מטר ואז נסוגים 80. אני לא מבין, אנטואן משחק בעמדה 6 (קשר אחורי). הוא לא יכול לייצר מצבים אם הכדור לא יהיה אצלו". הציוצים אגב הוסרו זמן קצר לאחר מכן.


La temporada de Griezmann sintetizada en una imagen. pic.twitter.com/aJtBMg3FSP

— Mr. Rosetti (@Legend_ATM) November 4, 2017


תמונה נוספת שמסתובבת ברשתות החברתיות ומשמשת עדות ברורה למצב מראה את החלוץ נוטש במהירות את התמונה הקבוצתית לפני המשחק, בעוד שחבריו עדיין מצטלמים. באנגליה מעריכים שז'וזה מוריניו ומנצ'סטר יונייטד יפעלו בזמן הקרוב על מנת לצרפו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי