ואלוורדה מעוניין לצרף לברצלונה את מתיאס דה ליכט

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

מאמן הקטאלונים מבקש לחזק תחילה דווקא את מרכז ההגנה ויסמן את הבלם הצעיר של אייאקס, שעשוי להצטרף עבור כ-40 מיליון יורו. גם קלמנט לנגלה הצרפתי מועמד

(גודל טקסט)

ברצלונה מתכוננת מזה תקופה לשוק ההעברות של ינואר הקרוב ולפי דיווחים הבוקר (שלישי), המאמן ארנסטו ואלוורדה מחפש בעיקר חיזוק להגנה בדמות בלם טוב לעתיד. ירי מינה, הקולומביאני בן ה-23, אמור להצטרף בינואר מפלמייראס, אבל במועדון מחפשים בלם נוסף.

מסתמן שואלוורדה פועל להגדיל את מצבת הבלמים בקבוצה מחמישה לשישה, כשגם כך מתוכננים לעזוב תומאס ורמאלן בן ה-31 וחאבייר מסצ'ראנו בן ה-33, קשר אחורי במקור. סביר שהם יעזבו רק בסיום העונה, אבל ואלוורדה מעוניין בהעמקת הסגל בהקדם.

לקראת העונה הבאה עוקבים הקטאלונים בעיקר אחרי מתיאס דה ליכט, הבלם בן ה-18 של אייאקס אמסטרדם. הצוות המקצועי סבור שדה ליכט הצעיר יכול להשתלב בצורה טובה בקבוצה. עוד שחקן שמבוקש בבארסה הוא איניגו מרטינס מריאל סוסיאדד, אבל לא ברור אם הוא יוכל להגיע ושם של בלם אחר שהעלה העיתון "ספורט" הקטאלוני הוא של קלמנט לנגלה, בלם סביליה.


דולברג חוגג עם דה ליכט. הצעירים של אייאקס מעוררים עניין 

באשר לדה ליכט, סגנון המשחק שלו דומה לזה של ג'רארד פיקה. הוא שולט במשחק מאחור ומוציא את הקבוצה להתקפות. בבארסה גם מודעים לעובדה שאייאקס הוא מועדון שמוכר את השחקנים שלו כדי למלא את הקופות. בקיץ האחרון נמכר דווינסון סאנצ'ס לטוטנהאם ב-40 מיליוו יורו וכרגע נחשב לרכש מוצלח מאוד. בבארסה מעריכים שמחירו של דה ליכט הצעיר עשוי להיות בסביבת המחיר הזה.

המועמד האחר, לנגלה הצרפתי של סביליה, יעלה רק 30 מיליון יורו מאחר שזהו סעיף השחרור שלו לקיץ הקרוב. יש אפשרות לצוות אותו ביחד עם סמואל אומטיטי הצרפתי, אבל נכון לעכשיו הרושם הוא שבארסה מעדיפה את דה ליכט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי