סרחיו ראמוס: "פתחתי את הדלת בריאל עבור ניימאר"

ניימאר
ניימאר | AFP

הקפטן של הבלאנקוס הצהיר: "רוצה לשחק עם הטובים ביותר, והברזילאי הוא אחד מהם". קפה, שוער אתלטיק בילבאו, מתקרב. דיווח: רונאלדו רותח מזעם על איסקו

(גודל טקסט)
למרות הניצחון הנאה על לאס פלמאס (0:3) ביום ראשון האחרון, בספרד מדווחים על מתיחות גדולה בקרב הבלאנקוס. לפי פרסום בתוכנית הטלוויזיה הפופולרית "אל טרנזיסטור" כריסטיאנו רונאלדו כועס על איסקו. הפורטוגלי סיפק בישול יפה לקשר הספרד וציפה שזה יבוא להודות לו ולחגוג איתו, וכעס כשזה לא קרה.


למרות התקופה הרעה שעוברת עליו, אפשר לומר גם דברים חיוביים על רונאלדו. הבישול לאיסקו היה ה-84 שלו במדריד והוא עבר את ראול האגדי (83). מאז מיצ'ל שעזב את הקבוצה מבירת ספרד ב-1996 לא היה שחקן שבישל יותר שערים מהכוכב הפורטוגלי.




בתוך כך, הכוכב הצעיר מרטין אודגארד, שיחגוג יום הולדת 19 בדצמבר, דיבר על האפשרות שיחזור לריאל: "הם מרוצים מהיכולת שאני מפגין כמושאל מהירנביין. הם חושבים שאני משחק טוב, וזה טוב עבורי. אני לא אחזור לשם בינואר, אבל בקיץ אגיע למדריד ונעשה חושבים. אגיע לשיא שלו בעוד כמה שנים, יש לי עוד הרבה לאן להתקדם".


ואי אפשר בלי רכילות. לפי הפרסומים בפורטוגלי אמו של השחקן וחברתו ג'ורג'ינה רודריגס מצויות בסכסוך גדול. השתיים ביקרו בשבת במשחק של בנו של רונאלדו, אבל לא החליפו מילה. כזכור, אחת הסיבות שהדוגמנית האוקראינית אירנה שייק נפרדה מהכוכב הפורטוגלי הייתה יחסיה הרעועים עם האם.


מרטין אודגארד. יחזור לריאל? (טוויטר)
מרטין אודגארד. יחזור לריאל? (טוויטר)


מי שעוד מתקרב הוא שוער אתלטיק בילבאו, קפה. לפי "מארקה" הבלאנקוס ישלמו 20 מיליון יורו לקבוצה הבאסקית תמורת השוער בן ה-23 שמסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ולאחרונה זומן לסגל הנבחרת הבוגרת.


עדיין בגזרת החיזוק, סרחיו ראמוס שיגר רמז עבה לקראת העתיד. הקפטן הצהיר: "אני תמיד רוצה לשחק עם הטובים ביותר וברור שניימאר הוא אחד מהם. קל יותר להגיע לריאל מפאריס סן ז'רמן מאשר ישירות מברצלונה. אני בטוח שהוא יוסיף לנו איכות, פתחתי עבורו את הדלת לריאל מדריד. יש בינינו מערכת יחסים טובה מאוד". כזכור, בתקופה האחרונה דווח בתקשורת הספרדית כי אביו של כוכב פ.ס.ז' כבר שוחח עם פרס על אפשרות לפיה הוא ישוב לספרד, רק הפעם לשורות הבלאנקוס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי