דיווח: הנהלת ברצלונה תציע לליונל מסי חוזה לכל החיים

מסי
מסי | Gettyimages

הקטאלונים רוצים להימנע מטעויות עבר, וינסו להגיע להסכם עם אביו של הארגנטינאי על השארתו במועדון. נשיא בארסה ונשיא הליגה הספרדית טוענים שהחוזה כבר נחתם רשמית, גם אינייסטה יזכה להצעת דומה

(גודל טקסט)
בספרד טוענים הבוקר (חמישי) שברצלונה עובדת על יוזמה שתשאיר את ליונל מסי בקבוצה לכל החיים. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שהקטאלונים ואביו של השחקן, חורחה המשמש גם כסוכנו, מקווים להגיע להסכם שישאיר את "הפרעוש" בבארסה עד פרישתו וגם לאחר מכן.


מסי עדיין לא האריך רשמית את חוזהו במועדון, כשהוא אמור להאריך את חוזהו עד 2021 ולהרוויח 30 מיליון יורו. על פי דברי נשיא ברצלונה – ג'וזף מריה ברתומאו, וגם נשיא הליגה הספרדית – חביאר טבס, החוזה כבר נחתם על ידי אביו של השחקן, אך לא יצאה הודעה רשמית מסיבות לא ברורות.



במידה ומסי לא יאריך את חוזהו בברצלונה הוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, מפני שהחוזה שלו בבלאוגרנה מסתיים בקיץ הקרוב. מסי ואביו חזרו מהמשחק במוסקבה לברצלונה במטוס פרטי, כדי להמשיך את המשא ומתן בין הצדדים על החוזה החדש. אמנם מסי אמר פעמים רבות שירצה לשחק בניואלז אולד בויס ודיבר על כך בפגרת הנבחרות, אף סייג זאת: "אני לא יודע מתי זה ייצא".

Portada MD: ‘#Messi de por vida' pic.twitter.com/b2C7brc0iD

— Angelo Gómez (@angelow_gomez) 15 בנובמבר 2017

כבר ב-21 באוקטובר אמר חבר הנהלת ברצלונה, אוסקר גראו, שמסי יקבל חוזה לכל החיים. הצעה דומה ניתנה לאנדרס אינייסטה. הסיבה הראשונה להחלטה של ברצלונה היא העובדה שמסי מפגין מחויבות עצומה לבארסה מתחילת העונה, ונמצא באחת העונות הטובות שלו. סיבה נוספת היא עזיבת ניימאר, שגרמה למועדון להבין שכל שחקן שלה יכול לעזוב בכל רגע נתון ובברצלונה רוצים את מסי אצלם. סיבה שלישית היא ההקרבה של מסי. הוא הסכים לשחק בקבוצה שנתיים בלי העלאה במשכורתו, כדי לחזק את הקבוצה כלכלית וכעת רוצים לצ'פר אותו על כך.


בברצלונה רוצים שהכוכבים הגדולים שלהם יעזבו את המועדון עם הרגשה טובה. הקטאלונים רוצים שמסי יישאר במועדון גם כאשר יפרוש מכדורגל, אם זה כשגריר, בהנהלה או בכל תפקיד שירצה. דבר דומה נעשה עם קרלס פויול. גם לצ'אבי גם הוצע חוזה לכל החיים, אבל הוא העדיף לעזוב. בקבוצה ראו את המקרה של רונאלדיניו, שעזב בצורה לא חלקה כשהוא עדיין בשיאו ורק אחרי כמה שנים הוחזר לתפקיד שגריר של הקבוצה, ורוצים למנוע דבר דומה ממסי.


מסי ורונאלדיניו. בבארסה למדו מהטעות עם הברזילאי (gettyimages)
מסי ורונאלדיניו. בבארסה למדו מהטעות עם הברזילאי (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי