ניימאר ביקש בבכי מנשיא ברצלונה: החזר אותי לקבוצה

ניימאר
ניימאר | טוויטר

בספרד מדווחים שהברזילאי פנה לברתומאו לאחר שהתחרט על המעבר לפ.ס.ז'. לחלוץ יש סעיף שחרור בחוזה, בניגוד לחוק הצרפתי, ולקבוצה מעיר האורות יש מגבלה לסכום שתוכל לדרוש עבורו. השחקן: "אני נגד הטרדות מיניות"

(גודל טקסט)
בשבועות האחרונים עלו דיווחים בתקשורת העולמית שניימאר עשוי לעזוב את פאריס סן ז'רמן במהלך השנתיים הקרובות, בגלל שהוא לא מסתדר עם המאמן והשחקנים, ובעקבות התחושה שהליגה הצרפתית קטנה עליו. לאחר המשחק של ברזיל מול יפן בשבוע שעבר, החלוץ פרץ בבכי כשביקש מהעיתונאים להפסיק לכתוב עליו שקרים.


במידה והקבוצה מעיר האורות תרצה למכור את ניימאר, נשאלת השאלה – איזה סכום הצרפתים ידרשו עבור השחקן. הבוקר (חמישי) נטען בספרד שלמרות שהחוק הצרפתי אוסר הכנסת סעיף שחרור עם סכום מדויק בחוזים של שחקנים בליג-1, בחוזה של ניימאר יש סעיף כזה ולכן יש מגבלה לסכום הכסף שפ.ס.ז' תוכל לדרוש עבור מכירתו.



ב"מארקה" נכתב שהדמעות של ניימאר במסיבת העיתונאים לאחר הניצחון על יפן לא היו הפעם הראשונה שהחלוץ בכה. על פי הדיווחים, הברזילאי התחרט על החתימה בפ.ס.ז' וביקש בבכי מנשיא ברצלונה, ג'וזף מריה ברתמאו, להחזיר אותו לקבוצה, למרות שמבחינה חוקית הדבר בלתי אפשרי.


בתוך כך, ניימאר חשף דברים אישיים על אורח חייו בראיון חושפני למגזין "MAN ABOUT TOWN" שהקדיש לחלוץ את השער. הברזילאי נחשף בתמונות שאף פעם לא ראינו ממנו.

Neymar poses topless on the front cover of 'Man About Town' magazine https://t.co/cdG2TFKwYBpic.twitter.com/5q5QUA4hOI

— MailOnline Sport (@MailSport) 15 בנובמבר 2017

בנוסף, החלוץ רמז שהמעבר לפ.ס.ז' די נכפה עליו בגלל אביו: "אני תמיד שומע לעצת אבא שלי בגלל שהוא איש חכם. הוא מישהו שאוהב אותי ללא גבולות במאה אחוז. אני אוהב לקבל עצות מכל המשפחה שלי, אבל מחליט לבד. להיות הבן תמיד קל יותר. קשה יותר להיות אבא שצריך לתת אהבה, ללמד ולהגן עליך. אני אסיר תודה לאבא שלי על מה שתרם לי, ואני אנסה לתת לילדים שלי כפליים".


ניימאר גם התייחס לפרשת הארי ויינשטיין, המפיק ההוליוודי שלמעלה משישים נשים טענו נגדו שהטריד אותם מינית, ואמר: "אני נגד הטרדות. אם זה ממישהו שהוא סלבריטאי או כל אדם אחר. אלה דברים שאסור לעשות. אני מקווה שהצדק ייעשה".


ניימאר ואמרי. היחסים היגעו לנקודת אל חזור (AFP)
 ניימאר ואמרי. היחסים היגעו לנקודת אל חזור (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי