רונאלדו סידר לריאל 2:3 דרמטי, אתלטיקו מחצה 0:5 את לבאנטה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הכוכב החמיץ פנדל, אך תיקן במהרה וסידר לאלופת אירופה ניצחון יקר על מלאגה אחרי בצורת ארוכה. צמדים של גריזמן וגמיירו סידרו לסימאונה שלוש נקודות יקרות על חשבון הצפרדעים. 2:2 מטורף לבטיס מול ג'ירונה

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
אחרי ה-0:1 של סלטה ויגו על לגאנס אמש, המחזור ה-13 בספרד נמשך היום (שבת) כשאייבר גברה 1:2 בחוץ על דפורטיבו אלאבס. במוקד: ריאל מדריד שחררה לחץ אחרי 2:3 דרמטי מול מלאגה. מאוחר יותר, אתלטיקו מדריד מחצה 0:5 את לבאנטה חסרת האונים. 


דפורטיבו אלאבס – אייבר 2:1
עושה רושם שקבוצתו של חוסה לואיס מנדליבר ממשיכה להתאושש מרצף שבעת המשחקים ללא ניצחון שלה, ואחרי ה-0:5 על בטיס בשבוע שעבר היא נצחיה היום גם בחבל הבאסקים. ז'ואן ז'ורדן העלה את אייבר ל-0:1 בדקה ה-33 ואם זה לא הספיק לאלאבס, בסוף המחצית הראשונה היא נשארה בעשרה שחקנים אחרי שכריסטיאן סנטוס הורחק בצהוב שני. בדקה ה-69 צ'ארלס הברזילאי כבש את השני בנגיחה והורחק בדקה ה-83, אך גם שער מצמק של בורגי בתוספת הזמן לא מנע ניצחון שני ברציפות לאורחת, שעלתה לפחות באופן זמני למקום ה-14.


שחקני אייבר חוגגים ניצחון שני ברציפות (אייבר, רשמי)


ריאל מדריד – מלאגה 2:3

אחרי שהוציאה את כל התסכול על חשבון אפואל ניקוסיה והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת אירופה חזרה לחייך גם בליגה דווקא על חשבונו של האקס, מיצ'ל. ריאל הצליחה לקזז את הפער באופן זמני מברצלונה לשבע נקודות, עד המפגש של המוליכה מול ולנסיה ביום ראשון ומעל לכל קיבלה שער מכריסטיאנו רונאלדו, ששחרר המון לחץ. קארים בנזמה השתיק את המבקרים עם שער כבר בדקה התשיעית. רונאלדו שיגר נגיחה למשקוף, בנזמה השתלט על הכדור וירה את הראשון.


דייגו רולאן הצליח להמם את יושבי הברנבאו כעבור תשע דקות. האורוגוואי שיגר וולה מתוך הרחבה והכניע את קיקו קאסיה. המארחת החזירה לעצמה את היתרון במהרה. שלוש דקות הספיקו לקאסמירו, שניצל קרן נהדרת של טוני קרוס, ונגח כדור עוצמתי פנימה. שער ראשון לקשר הברזילאי העונה. האורחת לא הרימה ידיים, ושער של צ'ורי קאסטרו (58) גרם ליושבי הברנבאו למתח גדול. לוקה מודריץ' החליף את איסקו והלחץ של הבלאנקוס. הקרואטי הוכשל ברחבה בדקה ה-75 וגרגוריו מנסאנו סימן לפנדל לטובת ריאל. רונאלדו לקח אחריות, החמיץ אך עט על הכדור החוזר ושבר בצורת ארוכה. שער שני לפורטוגלי העונה בליגה, אחרי הצמד מול אפועל ניקוסיה. מלאגה עדיין עם שבע נקודות בלבד ומעמדו של מיצ'ל מעורער מתמיד.


Ronaldo's first goal in month ensures Madrid victory over Malaga https://t.co/K9rONhfv1Npic.twitter.com/TYft2zBKE7

— NAIJA RED PEN (@NAIJAREDPEN) 25 בנובמבר 2017



לבאנטה – אתלטיקו מדריד 5:0

דייגו סימאונה עם ניצחון שני ברציפות, ומשחק 11 ברציפות ללא הפסד בכול המסגרות. האורחת הצליחה למנף את הניצחון על רומא בליגת האלופות, ומול הצפרדעים היא שייטה בקלות והנחילה לה הפסד רביעי העונה, עם תצוגה התקפית של צמד הצרפתים: קווין גמיירו ואנטואן גריזמן. רובר כבש שער עצמי חסר אחריות אחרי חמש דקות ופתח את החגיגה, גמיירו (29) הכפיל עם שער שני השבוע, כשהוא דחק מול שער ריק. החלוץ הכפיל את המאזן האישי שלו בדקה ה-59, בזכות בישול מבריק של אנטואן גריזמן.


חשבתם שהצרפתי הבכיר ישאר מחוץ לחגיגה? גריזמן ירה את השני שלו העונה בדקה ה-66, הפעם מבישול של גמיירו. השערים המשיכו לזרום. גמיירו יצא קדימה וסחט עצירה מאוייר, שהדף את הכדור היישר לרגליו של גריזמן, והוא דחק את השני שלו והחמישי של אתלטיקו. סימאונה עם 27 נקודות, בדיוק כמו ריאל, ובמרחק שבע נקודות מהפסגה. 
 


חגיגה צרפתית (AFP) 


משחק נוסף:

ריאל בטיס – ג'ירונה 2:2

לג'ירונה: פורטו (45+1, 95), לבטיס: אנדרס גווארדאדו (85), כריסטיאן טייו (95). 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי