ברצלונה תשחק ללא מסי וסוארס, וייטו צפוי לפתוח באתלטיקו

ליונל מסי ולואיס סוארס
ליונל מסי ולואיס סוארס | Gettyiamges

רביעי בספורט1: הבלאוגרנה יארחו את מורסיה (20:30) בגומלין גביע המלך. ואוולרדה: ורמלאן הפתיע אותי, נתן משחק מושלם מול ולנסיה". הקולצ'ונרוס רוצים להמשיך במומנטום מול אלצ'ה (22:30)

(גודל טקסט)
משחקי הגומלין בשלב 32 הגדולות ב"גביע המלך" הספרדי ימשיכו מחר (רביעי), כאשר במוקד יעמדו משחקיהם של ברצלונה ואתלטיקו מדריד.


ברצלונה – מורסיה (20:30, ישיר בספורט4)
בארסה ניצחה במשחק הראשון 0:3, ולכן ארנסטו ואלוורדה ייתן לשמונה שחקנים ששיחקו ב-1:1 מול ולנסיה לנוח לקראת המשחק הבא בליגה. לאו מסי לא יכבוש משחק שביעי ברציפות בכל המסגרות, בגלל שלא יהיה בסגל יחד עם לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, ג'ורדי אלבה סמואל אומטיטי, איבן רקיטיץ' ומארק אנדרה טר שטגן שגם ייעדרו. השחקנים ינוחו ויחזרו לאימונים לקראת המשחק נגד סלטה ויגו בשבת.



ואלוורדה זימן שבעה שחקנים מברצלונה ב' ובהם: אורטולה, קוסטס, קואנקה, אלנה, קרדונה, ויטיניו ואוריול בוסקטס. סרחיו בוסקטס שהיה מושעה נגד ולנסיה יעלה לשחק לצד הבלם תומאס ורמאלן. "נתתי לורמאלן את ההזדמנות מול וולנסיה והוא נתן משחק אדיר במאסטייה", שיבח המאמן הבאסקי את הבלם הבלגי.


מסי ניצל את החופשה הזמנית ולקח את משפחתו לאתר סקי בפינלנד כדי להירגע קצת. אישתו, אנטונלה רוקוסו, העלתה תמונה של בנו הגדול בשלג.


 

❄️

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on



האתר "דון באלון" טוען שגם מסי וגם סוארס כעסו בסיום המשחק מול ולנסיה על ואלוורדה, שהציב את ג'רארד דאולופאו בהרכב ולא את פאקו אלקאסר. לטענתם דאולופאו לא מבשל להם מצבים, בעוד שאלקאסר עושה זאת מצוין מתחילת העונה.


אתלטיקו מדריד – אלצ'ה (22:30, ישיר בספורט4)
הקולצ'ונרוס הוציאו את העצבים ב-0:5 על לבאנטה במחזור האחרון, בעקבות התוצאות הגרועות שלה באחרונה. אתלטיקו סוחבת 1:1 מפתיע מהמשחק הראשון מול הקבוצה מהליגה השלישית. דייגו סימאונה, בניגוד לריאל מדריד וברצלונה, זימן 16 שחקנים מהסגל הראשון כדי למנוע הפתעות בגומלין ב"וונדה מטרופוליטנו".


גריזמן והחברים שמחים לאחר הניצחון האחרון (AFP)
גריזמן והחברים שמחים לאחר הניצחון על לבאנטה (AFP)


לוסיאנו וייטו הארגנטינאי, שלא כבש שנה באף מסגרת, צפוי לפתוח בהרכב לפי האימון האחרון לצדו של פרננדו טורס. הוא פתח רק בארבעה משחקים העונה בקולצ'ונרוס בליגה, וכבש לאחרונה בגביע נגד סביליה בדצמבר שעבר. "המשחק הוא הזדמנות חדשה עבור השחקנים שלנו", אמר סימאונה לקראת המשחק. גם וייטו וגם טורס צפויים להיות מחליפים של הצמד דייגו קוסטה ו-ויטולו מינואר הקרוב.


לאס פלמאס – לה קורוניה (22:30)
במשחק הראשון ניצחה לאס פלמאס את לה קורוניה 1:4, ואולי פאקו אייסטרן ישיג מחר ניצחון ראשון כמאמן הקבוצה אחרי שרשם 13 הפסדים ותיקו. בתוך כך נודע, שפאקו חמס, לשעבר מאמן גראנדה, פוטר מקרוס אסול המקסיקנית, ולפי ידיעות בספרד הוא עשוי להחליף את פאקו על הספסל.


שאר המשחקים:
סוסיאדד – ליידה (20:30). סוסיאדד ניצחה 0:1
סביליה – קרטחנה (20:30). סביליה ניצחה 0:3
אתלטיק בילבאו – פורמנטרה (22:30) במשחק הראשון 1:1

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי