דמבלה חזר לאימונים מלאים, ארתור: יש מו"מ עם ברצלונה

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | צילום : GettyImages

היהלום הצרפתי עשוי להיות בסגל לקלאסיקו, קשר גרמיו הצהיר בראיון בברזיל: "הם כבר דיברו איתי על כמה נושאים". ברצלונה סיימה את שלב הבתים עם ההגנה הטובה ביותר, ואלוורדה: "הליגה חשובה יותר כרגע"

(גודל טקסט)
בשנים האחרונות ברצלונה זוהתה עם שיאי הבקעה, אך נדמה כי העונה קיים שינוי משמעותי תחת ארנסטו ואלוורדה. המוליכה הספרדית סיימה אמש (שלישי) את שלב הבתים של ליגת האלופות בפסגת הבית עם ההגנה הטובה ביותר ו-0:2 קליל על ספורטינג ליסבון. ברצלונה ספגה רק שער בודד בשישה משחקים כאשר ואלוורדה הצליח להתעלות על חולית ההגנה של מנצ'סטר יונייטד.


ההפתעה הגדולה מצדו של ואלוורדה הייתה הניסיון של סרחיו בוקסטס כבלם. הקשר הנהדר עבר לעמדה האחורית בשל הפציעות של סמואל אומטיטי וחאבייר מסצ'ראנו, שעשוי לעזוב. המאמן הסביר: "הייתה לנו הזדמנות לנסות את סרחיו בתפקיד אחר, ולא סיכנו שום דבר. ברור לנו שמעכשיו כל טעות תעלה לנו ביוקר. יספר סילסן הציג משחק טוב, אני מרוצה גם מתומאס ורמאלן, שמתאמן בצורה טובה". על הבחירה להעניק לליאו מסי מנוחה בליגת האלופות: "כולם יודעים שהוא זקוק למנוחה לפעמים. מסי סבל מעומס, לא היה לנו מה לסכן וכרגע הליגה חשובה הרבה יותר".



דניס סוארס, שקיבל הזדמנות והפגין יכולת טובה, הוסיף: "אף קבוצה לא תרצה לפגוש אותנו בשמינית הגמר. אני מאושר שסיימנו את שלב הבתים עם ניצחון ובמקום הראשון בבית". שבועיים וחצי לפני הקלאסיקו מול ריאל מדריד, ברצלונה קיבלה בשורה משמחת כאשר עוסמאן דמבלה שב לאימונים מלאים. עדיין לא ברור האם הקשר הצרפתי יכלל בסגל של ואלוורדה לקראת בסנטיאגו ברנבאו, אך קיימת אפשרות שהוא יקבל דקות מול דפורטיבו לה קורוניה במחזור הבא, שיהיה ההכנה האחרונה לקראת הבלאנקוס.


בנוגע לחיזוק בינואר, ארתור הודה בראיון לתקשורת בברזיל: "יש משא ומתן עם ברצלונה והם כבר דיברו איתי על מספר נושאים, אבל חשוב לי להבהיר ששום דבר לא נסגר ביני לבינם". כזכור, קשר גרמיו צולם עם חולצה של המוליכה הספרדית והצית סערה אצל המועדון הברזילאי, שדורש עבורו 50 מיליון יורו. 


החיזוק הבא. ארתור (Gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי