אינייסטה: גם פער של 14 נקודות לא יגרום לריאל לוותר

ליאו מסי חוגג עם איבן ראקיטיץ' ואנדרס אינייסטה
ליאו מסי חוגג עם איבן ראקיטיץ' ואנדרס אינייסטה | AFP

קפטן ברצלונה לקראת הקלאסיקו בשבת: "עדיין יש הרבה נקודות בקופה". צ'אבי חימם את הגזרה: "אי אפשר בכלל להשוות בין מסי לרונאלדו". טורס כבר בחר צד: "מסי הטוב בעולם ובלי רונאלדו כמות התארים שלו הייתה כפולה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
יומיים נותרו לקראת הקלאסיקו הראשון של העונה בליגה הספרדית ולקראת ההגעה של ברצלונה לסנטיאגו ברנבאו לקרב מול ריאל מדריד, אנדרס אינייסטה העניק ראיון ל'מונדו דפורטיבו'. קפטן המוליכה סיפר: "חשוב שנשלוט בכדור ונהיה יעילים מול השער. חשוב לנו לנצל כל הזדמנות להבקיע. חשוב שנדע לשלוט בקצב. אנחנו מגיעים לקלאסיקו במצב טוב, אבל אני עדיין מודע לכך שגם ננצח – זה לא מה שיגרום לריאל לוותר גם עם 14 נקודות הפרש. יש עוד הרבה נקודות בקופה. אני עדיין לא יודע אם זה יהיה הקלאסיקו האחרון שלי במדריד, חתמתי לכל החיים בברצלונה. נחכה מה יהיה בקיץ".


ב'ספורט' סימנו את לואיס סוארס כמפתח המרכזי לקראת הקרב מול אלופת אירופה. הכושר המשופר של החלוץ, שהרשית ארבעה שערים בשלושת המשחקנים אחרונים, הוא תוצאה של עבודה משותפת עם מאמן אישי חדש שעבד איתו בתקופה האחרונה. בינתיים, לאו מסי ניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר לניימאר: "הייתי רוצה להיות לצדך שוב בחדר ההלבשה, יחד איתי ועם סוארס". כוכב פאריס סן ז'רמן השיב לפרעוש: "תודה רבה אחי, נשארת אותו שחקן גדול שעליו גדלתי וחבר נפלא".



צ'אבי בחר להחמיא לפרעוש לקראת המפגש בשבת: "רק מבט על לאו מתאמן גורם לך להבין שהוא טוב יותר מכריסטיאנו רונאלדו. אי אפשר להשוות ביניהם בכלל. את מסי אי אפשר לסגור, הוא עושה את ההבדל יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה". פרננדו טורס בחר להתייחס לקרב בין הפרעוש ל-CR7: "רונאלדו זכה בהרבה תארים והוכיח שהוא שחק ענק, אבל מסי הוא הטוב בעולם. קשה להשוות ביניהם כי לכל אחד יש איכויות שונות. אין לי ספק שאם רונאלדו לא היה בשטח, כמות התארים של מסי הייתה כפולה".


רק כדי להפוך את המשחק בשבת לחם יותר, צמד הכוכבים ינסו לחתום את 2017 בצורה חיובית. רונאלדו ומסי כבשו 53 שערים כ"א, בדיוק כמו רוברט לבדנובסקי שכבר יצא לפגרה עם באיירן מינכן. השניים מודעים לכך ששער יכול להכתיר אותם למלך השערים של 2017 כאשר רק הארי קיין (50 שערים) יכול לעקוף אותם כשנותרו לו שני משחקים לסיום 2017. 

️Cristiano Ronaldo and Messi have the same amount of goals in 2017 (53) and their goal-scoring influence for their clubs is almost identical #ElClásicopic.twitter.com/XWVoDVdgyJ

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 21 בדצמבר 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי